Selasa, 10 Ogos 2010

Peniaga Cina cuba bakar diri di Komtar kecewa tindakan Guan Eng

Rakyat PP sengsara di bawah pemerintahan Guan Eng kerana
zalim dan suka tindas peniaga .



Pada pukul 3.15pm seorang lelaki cina bernama Teoh Bak Seng telah menyimbah petrol dan berdiri dihadapan ruang legar letak kereta berhadapan Maybank Komtar.

Beliau tidak berpuas hati dengan tindakan pihak kerajaan Negeri dibawah DAP yang telah menutup pintu masuk ke Komtar di aras 2 hingga menyebabkan masaalah kepada peniaga ,Punca pintu tersebut ditutup disebabkan masaalah keselamatan Ketua menteri yang baru baru ini ditampar oleh Pak Ali .

Selain itu , isu peniaga Melayu Bazar Ramadan juga berlangsung hari ini perbincangan dengan Naib Pengerusi Dewan Peniaga Komtar diwakili En Chani dengan General Manager PDC Datuk Rosli . Perbincangan ini dengar kata kecoh dengan maki hamun oleh peniaga kepada PDC yang mengikut telunjuk Guan Eng.

Dalam kenyataannya kepada media selepas perbincangan tersebut, En Gani menyatakan bahawa surat pembayaran dari PDC dia telah terima pada hari Jumaat jam 6.30 ptg. Macam mana bayaran hendak dibuat kerana sudah lewat petang hari Jumaat, LGE telah menuduh beliau mengambil duit secara haram dan menyeleweng duit peniaga. Beberapa wakil PKR dilihat menyokong En Gani.

Ternyata tindakan ramalan PB bahawa Guan Eng mengeluarkan kenyatan menuduh penganjur bazar ramadan makan duit peniaga dan tidak bayar kepada PDC adalah satu pembohongan besar !!

Guan Eng Pembohong , pembohong itu Guan Eng !!!
sumber: pejuangbangsa daan pisau