Jumaat, 11 Mac 2011

Apakah dosa orang Jepun

Jepun digegarkan gempa bumi yang dahsyat hari ini, terkini sebelum Jepun ialah New Zealand. Iceland juga digemparkan dengan letupan gunung berapi dasar laut, Haiti musnah teruk kerana gempa bumi, Iran , Afghanistan semua sama.

Jika dilihat balik kejadian Tsunami di Indonesia dan Ribut Creek di Sabah ternyata bencana berlaku kerana Allah murka kepada kita.

Masih ingat peristiwa jerubu teruk yang melanda negara sebelum Anwar pecat dan ditangkap? Semuanya ada kaitan.

Haiti penduduknya mengamalkan ajaran vodoo dan kebebasa homoseksual, Iceland perdana menterinya berkahwin sesama lesbian, Afghanistan bebas berjudi, bebas berlaga haiwan, menanam poppy untuk bekalan dadah dunia, Iran dengan fahaman syiah dan nikah mutaahnya.

Turki juga menerima gempa yang dahsyat satu ketika dahulu kerana pluralismenya dan sistem sekular walaupun jumlah penduduk islam lebih ramai dari agama lain.

Apa dosa orang Jepun? Semua orang tahu bangsa Jepun juga menjadikan kemaluan lelaki sebagai objek yang boleh dianggap sebagai tuhan mereka, amalan seks homo dan lesbian menjadi amalan biasa.

So beringatlah kita , jika si peliwat dijadikan pemimpin kita, bala lebih dahsyat akan menimpa kita. Pas juga telah diuji tetapi mereka masih tertutup pintu hati mereka.

Kelantan negeri yang mempunyai sungai besar tetapi bumi Kelantan susah air. wabak penyakit sering menghantui negeri tok guru, penyakit kelamin semakin menakutkan, HIV semakin membimbangkan.

Keruntuhan akhlak remaja semakin menakutkan, tetapi penduduk masih belum sedar. KB Mall runtuh dan meragut nyawa remaja melayu, Nik Aziz berkata itu takdir Allah, bila Stadium Kuala Terengganu runtuh itu bala .

bersambung