Khamis, 18 Ogos 2011

DNA Anwar satu rahsia besar



Cerita DNA Anwar cukup menarik kalau dihuraikan. Kisah DNA bukan baharu tetapi dah disebut sejak 1997 lagi.

Ketika itu ada tuduhan fitnah terhadap Anwar. Fitnah ini dimulakan oleh Ummi Hafilda dan dipanjang-panjangkan oleh PAS melalui Mat Sabu. Begitu juga dengan DAP telah di war warkan oleh Kapal Sink dan Lim anak menantu.

Malah, dalam satu ceramah DAP, Lim Guan Eng pernah menyebut bahawa , Anwar mempunyai 26 wanita simpanan. Boleh digunapakai bila-bila masa jika diperlukan.

Dalam siasatan kes fitnah 1997, ada tuduhan menyatakan Anwar ada HIV positive, untuk membuktikan Anwar bebas HIV, darah nya telah diambil oleh pihak hospital untuk ujian.

Sebahagian sample darah beliau telah digunakan untuk ujian DNA. Maklumat DNA tidak pernah berubah, Ia kekal sampai bila-bila.

Dalam pada itu sudah timbul cerita Farah Afifa anak yang dilahirkan oleh Shamsidar, yang dikatakan mempunyai DNA Anwar.

Namum isu pengambilan DNA Afifa menjadi sedikit controversy kerana tidak dibuat secara telus.

Sehingga kini keputusannya tergantung, melainkan Afifa sendiri tampil untuk membuat ujian tersebut.

Afifa kini berada di Australia kerana belajar di sebuah sekolah swasta. Untung Afifa kerana pada usia 16 tahun sudah boleh hidup senang dan bebas di sana. Boleh berbikini tanpa rasa risau.

Perangai Afifa pula sangat berlainan dengan anak anak Shamsidar yang lain, seorang sahabat mengakui bahawa Afifa memang lain dari segi tingkah laku, pemerhatian dibuat setelah Shamsidar berkunjung ke rumahnya bersama-sama anak anaknya.

Afifa juga mempunyai sifat baran dan mudah melenting bila timbul rasa tak puas hati.( sebiji macam Anwar)

Bukan saja Afifa yang weird tetapi juga Anwar. Anwar mempunyai beberapa orang adik beradik tetapi ada yang tak ngam. Malah wajah Anwar juga berlainan dengan adik beradiknya, jauh sekali lah dengan Mak Yan.

So, siapa Anwar dalam keluarga Pak Berahim? Anak angkat atau anak skandel gelap?

Hanya orang tua tua Permatang Pauh yang tahu siapa Anwar. Nak tanya Mak Yan dia pun dah arwah. Nak tanya Mak Bidan, pun dah arwah.

Stop . Cukup sampai di sini lain kali cerita lagi.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.