Isnin, 5 September 2011

Fw: BILA LAGI

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Sun, 4 Sep 2011 22:09:34 -0700
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>; <norlizaizul@gmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>; <obm181253@gmail.com>
Subject: BILA LAGI

          Bila lagi pihak berkuasa mahu mengambil tindakan terhadap mat sabu yang mengeluarkan kenyataan bahawa komunis itu pejuang sebenar didalam kes serangan bukit kepong, Banyak sudah lapuran polis telah dibuat tetapi pihak berkuasa terutama kementerian dalam negeri masih mendiamkan diri.

          Sampai sekarang sudah dua minggu mat sabu membuat kenyataan biadap ini sudah lebih 50 laporan polis dibuat seluruh negara tetapi belum ada apa-apa tindakan yang sewajrnya diambil terhadap mat sabu pengkianat ini, Apakah kerajaan mahu melihat rakyat bangkit sendiri untuk menentang mat sabu ? andainya ini berlaku jangan pula kerajaan menyalahkan rakyat.

          Seperti yang dinyatakan oleh Tan Sri Zainuddin Maidin bertindak lambat oleh pihak yang bertanggung jawab membuatkan rakyat hilang keyakinan pada kerajaan dan rakyat akan mengangap kerajaan cuba membiarkan fahaman komunis dihidupkan semula, Segerakan tindakan kalau mahu sokongan dari rakyat yang setia.