Khamis, 16 Mei 2013

KARPAL SINGH MEMBUAT LAPORAN POLIS DI BALAI POLIS TUN HS LEE

Kuala Lumpur Pengerusi DAP, Karpal Singh membantah rancangan kumpulan propembangkang yang mahu mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan. Katanya, sebarang rancangan untuk mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan hanya akan membawa kemudaratan kepada negara dan mencetuskan kekecohan sehingga membahayakan orang ramai.

Sebaliknya, Karpal menyarankan pihak berkenaan untuk menggunakan saluran yang betul bagi meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap keputusan Pilihan Raya ke-13 (PRU-13).

Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan pr,walau pun saya sendiri dari pembangkang.negara ada undang2,yg kita berani tentang kita tentang tapi kalau nak mengguling kan kerajaan dengan cara kekerasan yg melibat kan manusia yg jadi mangsa,saya berundur diri..saya tidak mahu masuk campur..sekarang rakyat semua sudah boleh lihat,siapa yg turut sama dengan Anwar buat himpun hitam 505..mana pemimpin2 pas?..Orang pun tak nak terlibat sama dengan Anwar..

Beliau mengulas kenyataan pengasas Asal Bukan UMNO (ABU), Haris Ibrahim, yang mahu mengguling kan kerajaan Barisan Nasional (BN) menggunakan kekerasan atas alasan proses Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) baru-baru ini tidak telus. saya minta kerajaan bertindak dengan segera..terhadap pemimpin pembangkang yg keras kepala ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.