Ahad, 29 November 2020

PANAS! MUHYIDDIN MOHON AMPUN PADA NAJIB?

13 ulasan:

  1. Kalau saya muhyiddin sekarang saya dah bungkus muka tak mau tengok video ni

    BalasPadam
  2. Allah maha mengetahui dan Allah akan beri petunjuk siapa yg benar bertanggungjawab membela rakyat

    BalasPadam
  3. Inilah politik kotor berbaur kebencian dgn budaya fitnah oleh puak puak politik melampau. Mengajak rakyat berarak jalanan utk kepentingan dan agenda politik mereka. Mudah menjatuhkan dan mengaibkan dengan budaya kotor dan jijik. Saya sbg rakyat Malaysia sangat bangga dengan usaha bekas PM DSNR yang bersungguh2 membina kemajuan ekonomi dan kesejahteraan rakyat. Satu sikap yang saya hormati beliau adalah sifat Sabar dan berani kerana menegakkan kebenaran. Semoga Allah sentiasa melindungi dan merahmati beliau atas keikhlasan beliau dalam membantu rakyat .

    BalasPadam
  4. Nak tanya tok abah 22 bln pakatan hancing memerentah kenapa bangunkan tabung harapan
    Mana perginya wang kuripan Tabung Harapan takde berita masuk kocek siapa..😀😀😀

    BalasPadam
  5. Tak tahu la nak ckp apa sebab rakyat banyak d sesatkan olih kebanyakan syaitan d akhir zaman ni khusus nya d kalangan budak2 mentah yg tak tahu cerita politik ph sebenar nya....kita serah pada Allah ja ka

    BalasPadam
  6. Ini hari cakap lain esok uturn 360 dagri

    BalasPadam
  7. Bn terlalu lama berkuasa mereka seperti lupa apa yang mereka perlu buat. Buat baru baru tahu tak boleh pakai yang baru tukar yang baru lagi yang berkuasa rakyat. Nota. Terlalu lama memerentah mereka boleh buat macam macam ada, pendapat saya satu penggal tukar baru untuk rakyat@negara kekelkan suara rakyat.

    BalasPadam
  8. Tengoklah kanan dan kiri anda.

    BalasPadam
  9. Ampun...memang senang gulung lidah aje.

    BalasPadam
  10. Bodo Muhyiddin Yassin berkata ia adalah menantu yang baik dan selamat sejahtera semua yang melihat ini sebagai langkah kampung lawe tak yah jadi admin satu lagi cakap yang aku nak mintok y ke pompuan ekonomi dan ekonomi negeri entah lah bos dan rakan taulan Europe yer aku tak nak kaca makwe saye ok jee tak yah jadi po hanan aku tak pernah fikir i LOVE tak wujud Ow ke wyieuoeyo o ini dan selamat pagi dan petang doh dan selamat sejahtera semua ujian ini saya ingin berkongsi dengan anda akan ada di dalam group pai deh blako 😔❤️ my aku x nak beli tepom baru yang lebih penting daripada harta tak alih baka muto nih x ingat nak buat gf nga aku tak tahu apa itu semoga bahagia jah video is playboy aku nok gi gak ada pintu jangan lupa untuk mencintai dan dicintai Allah SWT kurniakan kepada kita cp je yang tak dop gapo kawe bin demo x kenal pasti mesin basuh nii keno bantai gelak ketawa dalam video ini saya ingin

    BalasPadam
  11. Hahahahaha.....padan muka depa....

    BalasPadam