Selasa, 24 Mei 2011

Fw: PENGHINAAN TERHADAP AGAMA ISLAM


Terkejut dan marah bila membaca"facebook Nabi Muhamad bukan Nabi" Kata-kata MARI KITA ANGKAT MUHAMAD MENGGANTIKAN ALLAH SWT SEBAGAI TUHAN ISLAM,satu lagi penghinaan terhadap Agama Islam yang dilakukan oleh pehak tidak bertanggung jawab, Kenapa ini semua sedang berlaku sekarang?.Apakah mereka-mereka ini cuba menaikkan darah orang-orang yang beragama Islam diMalaysia ini.

Siapakah dalang sebenar disebalik perbuatan ini,Lebeh menyedihkan lagi apabila setiap kali perkara begini berlaku tiada tindakan  dari pihak berkuasa yang bertanggung jawab kemana KEMENTERIAN DALAM NEGERI,SKMM, DAN MENTERI DIJABATAN PERDANA MERTERI yang bertanggung jawab tentang Agama Islam,kemana mereka ini semua,Perkara begini kerap berlaku kebelakangan ini kerana pihak bertanggung jawab tidak mengambil tindakan terhadap apa yang berlaku dan pihak yang tidak bertanggung jawab merasakan kerajaan tidak akan mengambil tindakan terhadap perbuatan yang hina ini.

Sudah banyak kali laporan polis dibuat dimerata-rata tempat diatas kes yang sama tetapi tiada ada satu pun tangkapan dibuat setakat ini oleh pihak berkuasa KDN, SKMM, JPM apakah pihak berkuasa merasakan kes begini biasa-biasa sahaja atau takut bertindak kerana nak jaga kepentingan politik takut kalau-kalau tak dapat undi atau sokongan daripada orang bukan islam.

Dengan keadaan yang sedang berlaku sekarang ini diharap pihak berkuasa dapat memberi perhatian segera kerana untuk mengelak pihak yang akan bangkit mengambil undang-undang ditangan sendiri dan ketika itu baru pihak berkuasa nak bertindak kepada pihak yang mempertahankan agama tetapi tidak bertindak terhadap mereka yang menghina agama islam,Jangan perjudikan Agama Islam kerana Perlembagaan Persekutuan telah menetapkan Agama RASMI NEGARA ini adalah AGAMA ISLAM.

JANGAN persalahkan sekiranya ada pihak yang bangkit berjihad untuk mempertahankan Agama Islam seperti yang disarankan oleh PRESIDEN PERKASA YB DATO' IBRAHIM ALI baru-baru ini. Sebagai ingatan kepada semua pihak yang tidak bertanggungjawab hentikanlah penghinaan terhadap Agama Islam, selama ini penganut Agama Islam tidak pernah mempertikai penganut agama lain. Jika pihak yang tidak bertanggungjawab masih menghina Agama Islam maka kita menyeru kepada semua penganut Agama Islam bangkit menyahut seruan jihad oleh PRESIDEN PERKASA ...Allahuakhbar...JANGAN CUBA - CUBA BERMAIN API.

Drp : Othman Mohd TPPD Lms