Ahad, 31 Mac 2013

KELANTAN DILANDA MASALAH SOSIAL





 Pas berkata,jika mereka memerintah Malaysia mereka akan menjalankan hukum hudud.Belum pun mereka memerintah Malaysia,Kelantan sudah menjalankan aktiviti sosial.Wujudnya kelab-kelab malam yang menawarkan khidmat-khidmat seks.Pun begitu,ada juga dikalangan ahli-ahli pas yang mengunjungi tempat itu.Tetapi mereka tidak sedar atas kelakuan mereka itu.Mereka sembunyi habis-habisan.

Kenapa Nik Aziz tidak memansuhkan sahaja pusat-pusat hiburan yang ada di Kelantan?Kenapa pula tidak mengambil tindakan keatas rakyatnya itu?Kalaulah negeri lain yang di perintah oleh Umno berlaku sedemikian,Nik Aziz dan kuncu-kuncunya mesti sudah melompat setinggi-tinggi gunung menyalahkan pemimpin Umno.

Bila dah terkena atas batang hidung sendiri,kemana hilangnya Nik Aziz?Sembunyi?
Bila pemuda pas menghina rasul apa pula tindakan beliau?Diam juga?Sembunyi juga?Kemana hilangnya perjuangan islam yang beliau war-warkan itu?

3 ulasan:

  1. tunggu hadis mana pulak org tua ni nak di selewengkan...hahaha

    BalasPadam
  2. aku memang kaki puki tapi bab kelab malam dan khidmat seks toksah dok fitnah sbb memang tak dok
    pun di kelantan.

    BalasPadam
  3. Aku sokong...sume tu x de di kelantan. Klau bab penagih mmg x di nafikan..mmg ramai remaja & dewasa terlibat.lg pun bekalan senang dpt.elok sgt klau di buat tembok sempadan dgn Thailand

    BalasPadam