Khamis, 21 Mac 2013

Raja Muda Sulu Punyai IC Biru, Bekas Kakitangan Kerajaan - INFO 12


Okay lah, Rafizi Lembu Ramli memang hebat. Beliau berjaya mendedahkan bahawa Raja Muda Sulu seorang Rakyat Malaysia yang mempunyai kad pengenalan biru. Walaupun beliau rakyat Malaysia tetapi jati dirinya tetap orang Sulu, sama seperti Cina Dap di Malaysia. Terdapat ramai rakyat Malaysia berketurunan Cina masih menganggap mereka rakyat Tanah Besar Cina. Begitu juga sebahagian orang India, walaupun mempunyai KP Malaysia mereka masih berkiblatkan ke negara India. Lihat sewaktu demo Hindraf mereka menjulang gambar Mahatma Ghandi.

Begitu juga sewaktu konfrontasi Malaysia Indonesia. Ramai orang Jawa yang menetap di Malaysia menyokong Indonesia mengganyang Malaysia. Sebab mereka adalah keturunan yang berasal dari Indonesia.

Rafizi harus ingat bahawa pengganas Ibrahim Libya di Memali adalah rakyat Malaysia yang mempunyai kad pengenalan biru dan pernah bekerja dengan Jabatan Perdana Menteri.

Begitu juga penjenayah Muhd Amin dalam peristiwa Jenalik pada tahun 2000. Juga mempunyai kad pengenalan biru.

Anwar Ibrahim seorang bekas banduan dalam kes liwat dan salah guna kuasa juga adalah rakyat Melaysia yang mempunyai  IC Biru.

Tuduhan Rafizi mengatakan ia berkaitan dengan projek IC yang dilakukan oleh Tun Mahathir. Rafizi lupa bahawa Tun Mahathir hanya menjadi PM pada awal 80an dan tidak ada kena mengena dengan projek IC.

Projek IC adalah dibawah Anwar Ibrahim pada tahun 90an kerana beliau mencari pengaruh politik dan ingin menjatuhkan kerajaan Kristian PBS dibawah pentadbiran Pairin Kitingan. Anwar memberikan kad pengenalan kepada orang Suluk untuk menawan semula Sabah.

LAGI LINK KEBODOHAN RAFIZI LEMBU RAMLI