Jumaat, 10 Mei 2013

Dr Mazlan menegur sikap kebudak-budakan Anwar Ibrahim


Anwar dah kembali seperti kanak-kanak
Semalam Dr Mazlan calon BN yang tewas di Parlimen Permatang Pauh mencabar AnuWar supaya membangkitkan semula pengiraan undi di Parlimen P044...jika benar ia tidak berpuas hati atas pengiraan tempohari..Jelasnya, AnuWar melenting dan tidak berpuashati dengan pengiraan Undi dan menuduh ada unsur-unsur 'CURANG" dari SPR.

Dr Mazlan menyeru AnuWar muhassabah diri...terimalah kekalahan denga lapang dada.. Bukannya membuat kekecohan dengan mengadakan Perhimpunan Haram. AnuWar harus bersyukur dengan undian rakyat terhadapnya.

Dr Mazlan jugak mendakwa AnuWar seperti "anak kecil" yang tidak mendapat gula-gula". Beliau menjerit dan menyuarakan ketidakpuasan hati keran tidak dapat gula-gula.

Seharusnya di usia senja sebegini AnuWar, letak ketepi kepentingan politik. Tibalah masanya AnuWar bermuhassabah diri, mendekatkan diri pada Allah dan bertobat atas segala kesilapan masa lalu.

Itulah nasihat seorang Islam kepada AnuWar...walau tewas Dr Mazlan begitu sporting dan menerima kekalahan seadanya. Baginya itu semua takdir Allah.