Khamis, 20 Jun 2013

Ada lagi cina yang biadab

Kontrak sosial untuk bukan melayu menjadi warga negara Malaysia ialah menghormati adat istiadat orang melayu, menghormati agama Islam adalah agama rasmi orang melayu, kaum pendatang yang datang dibawah pemerintah Bristih kalau nak kekal di Tanah Melayu kena faham tu semua. Tambahan lain ialah yang tak fasih dan tak faham bahasa Melayu kena belajar sampai fasih dan boleh berkomunikasi dengan baik bila berdepan dengan orang melayu.

Dapat satu panggilan daripada Mdm Yoke Mun, Fasa 7 Taman Sri Gombak yang komplen Suara dari Masjid Fasa 7 Tmn Sri Gombak mengganggu beliau, suara terlalu lantang hingga susah nak tidur.... lalu saya bagi dua cadangan... buat aduan kepada YB Gombak Setia dan JAIS Selangor atau kalau nak cepat selesaikan masalah PINDAH RUMAH ke tempat lain.... "PINDAH RUMAH.. are you serius???" katanya.... saya jawap YES... I'm serius... not joke!!! (Perbualan dengan beliau saya rakamkan...)

Hari ini selepas satu atau dua generasi mereka semakin buta hati, semakin bongkak dan sombong, tidak hormat bangsa melayu, tidak hormat Raja-raja melayu, biadap.

Oleh itu jika sudah melanggar semua perjanjian yang dipersetujui dahulu, maka bolehlah cari negera lain untuk menjadi tempat tinggal yang baru.

Parti Dap juga patut diharamkan kerana kewujudannya melanggar Jus Soli.