Khamis, 3 Februari 2011

Mat Put bodoh macam baghal

"Jika benar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersikap mendahulukan rakyat, beliau hendaklah menyatakan sokongan kepada kebangkitan rakyat Mesir menuntut presiden mereka berundur, kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar."

Apakah bodohnya Mahfuz minta Najib sokong rusuhan rakyat yang minta Hosni Mubarak letak jawatan.

Hang dan Pas nak sokong perusuh, hang punya pasai lah. Pasai apa nak heret kerajaan Malaysia dalam kemelut politik negara orang.

Kepala Mahfuz ni penuh taik macam otak udang. Bodoh macam baghal, macam keldai.

Kata anak buah TM " Paloi, stupid never finish finish"
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 ulasan:

  1. Nak buat macamana bro. Itu saja otak yang dia ada. Tu pun dah kira class mengikut standard cendikiawan hamPAS.

    BalasPadam
  2. Salam bro.
    Dahsyatlah brader Mat Putt ni...orang putih kata 'STILL GOING WRONG"

    BalasPadam
  3. Pemimpin PAS ini setakat penjaga STOR je...
    Tu la tahap ilmu yg dia ada...
    Kah...Kah.. Kah... bodoh.. bodoh.. bodoh

    BalasPadam
  4. Korang tu yang bangang .... Pakai bahasa mengejek main sedap mulut je .. tu la mentaliti orang UMNGOK ...

    BalasPadam