Khamis, 28 Januari 2010

PAKATAN RAKYAT CUBA MENGAITKAN UMNO DALAM ISU KEPALA BABI



Orang PKR pun boleh buat macam tu jangan main tuduh Umno sahaja. Bukti jelas bahawa orang PR suka main baling batu sembunyi tangan. Buat demo kepala lembu , sorang pun tak mengaku ada ahli Pas dan Pkr.

Pkr sanggup buat apa saja untuk memuaskan nafsu serakah mereka. Dalam bahasa sedap dan lazat ialah PR sanggup menghalalkan cara asalkan nafsu dibalas dengan perbuatan terkutuk. PKR dan Pas telah banyak menghalalkan perkara yang bertentangan dengan Islam. Seperti kes skandel sex Elizabeth dengan jejaka melayu apa nama pun dah lupa.. ops Hilmi kut. Wanita Pas sanggup membela Eliz berpeluk dan menangis tanda simpati dengan bersimpati akan nasib wanita tersebut. Pas dan Pkr menyokong tindakan dan memberi sokongan moral kepada Eliz yang tidak bermoral.

Khalid Samad , Anwar Ibarhim dan Nik Aziz juga sanggup bersifat sekular dengan menyokong penggunaan perkataan Allah oleh Katholik herald.

Pas juga menghalalkan cara bila Dr Rosli berkahwin dengan membelakangkan wali yang masih hidup dan bernyawa. Pas juga menghalalkan jurunikah yang tdak diketahui tahap ilmuannya. Bahkan Pas sanggup menempak sesiapa saja yang mempertikaikan perkahwinan Dr Rosli.

Itu belum masuk isu liwat. Pas terang-terang memihak kepada peliwat tanpa menunggu keputusan mahkamah. Pas juga sanggup bertenung nasib atau menilik nasib.

Dalam kes Nizar vs Zamry. Pas boleh meramalkan keputusan bahawa mereka akan menang 4-1. Dari mana mereka tahu akan keputusan tersebut? Adakah mereka telah membeli ke empat-empat hakim? Jika betul mereka sudah membeli hakim dan membawa hakim makan angin sampai ke Australia sudah pasti mereka akan menyimpan segala dokumen perjalan dan resit makan minum serta hotel sebagai bahan bukti. Jika dilain masa hakim tidak memihak kepada mereka, segala-gala yang buruk akan didedahkan kepada media.

Hebat kerja mereka, ala-ala mafia lah. moralnya ialah Orang lain semua salah, mereka saja yang betul.