Khamis, 11 Februari 2010

TUMBANGNYA DIKTATOR BONGKAK BERTOPENGKAN KUFAR DI PERAK DARUL RIDZUAN

Posted: 09 Feb 2010 05:05 PM PST
ya Allah kurniakan kemenangan kepada zambry kadir .....apakah ini doa nizar.doa nizar dan sekalian ahi pas dimakbulkan. tq nizar
siapakah lelaki yang memakain riben sebelah ngar.nizar tumbang dalam keadaan yang memalukan. ibarat namrud yang bongkak akhirnya dimusnahkan Allah.nizar benarkan isterinya berhimpit-himpit dikhalayak ramai dengan lelaki bukan mahram. nauzubillah.



seperti dah tahu nizar akan kalah. bagaimana juak-juak pas dapat tahu.siapa yang bocorkan.

belon hitam bukanlah petanda berkabung atau tanda protes. tetapi belon hitam adalah simbol syaitan yang suka kepada kegelapan.
Posted: 09 Feb 2010 04:41 PM PST
gambar hiasan. dah bagi betis nak peha. dah bagi kek nak event festival pulak.


satu perkara yang agak pelik tetapi menarik ialah penderian tegas mb azizan dalam hal dan keputusan yang dibuat oleh kerajaan BN. keputusan mahkamah yang memihak zambry di lihat oleh azizan sebagai qada dan qadar. aku melihat azizan ni jenis mb "takpalah". teringat aku kata seorang rakan kepada aku 3 bulan lepas " man bedul ( othman abdul) pernah bagitau dia masa kempen di permatang pauh, kami dikedah la ni susah sikit nak ajaq puak-puak ustaz ni sebab depa lebih kurang kita ja"


pendekatan azizan nampak mengutamakan melayu seperti yang di bawa umno. namun kecuaian umno menyebabkan azizan mendapat tempat. banyak keputusan yang dibuat azizan tidak sehala dengan mandat kepimpinan pas. azizan secara sengaja menegur nizar supaya akur dengan keputusan mahkamah. apapun, zambry dah menang dan nizar pas dah kalah.


bagi aku, pemimpin melayu perlu sedar bahawa dia melayu dan dia beragama islam
Posted: 09 Feb 2010 04:26 PM PST
FIRMAN ALLAH....
"katakanlah kepada semua manusia, wahai Muhammad bahawa Allah adalah pemerintah kepada semua pemerintah. Dia memberi kuasa memerintah kepada sesiapa yang dia kehendakki dan dia mencabut/menarik kuasa memerintah daripada sesiapa yang dia kehendakki."
kepada semua rakan-rakan dalam pas, peluang untuk bertaubat masih luas. pas telah lari dari dasar agama Islam. pabila mereka menghentam mufti, maka mereka menghentamnya secara berjemaah .ini tidak berlaku di dalam umno sewaktu kes sure heboh. ahli umno tidak pernah mengatakan mufti perak haramsani. tetapi mereka ahli dan penyokong pas yang beralih ke arah kufar sanggup menyatakan mufti perak haramsani.saksikan kekuasaan Allah.
1. Allah terbalikkan camry nizar dalam keadaan dia tidak memandu laju
2. Allah beri kuasa memerintah kepada nizar untuk dia buktikan janjinya terhadap Islam, tetapi dia mungkir
3. Allah tunjukkan kuasanya apabila sekalian ulamak dan ahli pas menunaikan solat hajat mohon ditunjukkan kebenaran dan musnahkan kebatilan. Lalu Allah tunjukkan bahawa yang bathil ialah pas dan rakannya dan yang benar ialah umno. keputusan mahkamah ialah takdir Allah yang membenarkan doa pas dimakbulkan.
justeru, sekalian ahli pas diseru membubarkan cawangan di dalam negeri perak, sebelum Allah tenggelamkan cawangan kamu dalam kemurkaanNya.
Ya Allah yang Tuhanku, berikanlah daku petunjuk dalam meneruskan perjuangan hakiki ini.
Ya Allah, kuatkanlah imanku dan kuatkanlah perjuanganku menegakkan agama Islam.
Ya Allah berikanlah petunjuk kepada hambamu yang mempersendakan agamamu, agar mereka berubah hati.

Amin. Syukur Ya Allah kemenangan 5-0 cukup membuktikan pas itu bathil.