Isnin, 8 November 2010

MISI SELAMATKAN AIDC

Jangan Biarkan AIDC Berkubur,Bantulah!

by Png Pisau on Monday, November 8, 2010 at 3:57am



Dalam kesibukan PRK Galas dan Batu Sapi,Pisau menerima panggilan telefon dari rakan blogger GAP.Terkejut tak terkata mendengar berita AIDC mahu ditutup.

Pisau mengikuti AIDC sejak awal penubuhannya,hinggalah diterima menjadi salah seorang ahli kelab AIDC.Pisau mengenali rakan rakan dari AIDC,satu team yang amat berdedikasi dan berkerja tanpa mengharapkan apa apa bantuan.


Setahu Pisau team AIDC serba kekurangan,baik dari segi kewangan mahupun dari segi peralatan.AIDC hanya mengharapkan derma dari pembaca blog.

AIDC banyak mendedahkan tembelang dan temberang Anwar,AIDC jugak berperanan menyedarkan terlalu ramai pihak dinegara ini mengenai manusia sesumpah Anwar Ibrahim.

Pisau pernah berbual dengan mangsa liwat, Saudara Saiful Bukhari,beliau sendiri mengakui terbuka hati apabila satu demi satu pendedahan yang dibuat oleh AIDC berjaya menyakinkan orang paling rapat dengan Anwar untuk membuat report polis.


Artikel dan video dari AIDC digunakan oleh pelbagai pihak untuk dijadikan sebagai bahan rujukan mahu pun djadikan sebagai modal ceramah.Malah banyak pihak menggunakan video dan fakta yang dihasilkan oleh team AIDC didalam program program kursus mereka.


Fakta dan artikel AIDC banyak kali diambil oleh media cetak dan elektronik untuk dijadikan bahan berita.Begitulah hebatnya team AIDC yang tidak mampu ditandingi oleh mana mana blog setakat ini.


Adalah amat memalukan jika tidak ada satu pihak pun yang tampil kedepan untuk membantu team AIDC yang berdedikasi dan konsisten.Sebaliknya hanya tahu menguna pakai hasil kerja AIDC tetapi langsung tidak membantu.


Pisau merayu kepada pembaca blog,penyokong kerajaan dan mana mana pihak bantulah AIDC untuk terus menentang dan mendedahkan kegampangan Anwar Ibrahim.Sudilah sekirannya pihak tuan tuan dan puan puan walau pun sedikit menderma agar dapat membantu menanggung kos operasi AIDC.


Pisau kata "banyak kursus ,laporan dari pelbagai pihak guna hasil air tangan AIDC,heran awat depa ni semua tak bantu AIDC."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan