Selasa, 2 November 2010

PAS SEKUTU ZIONIS

KETAKUTAN ZIONIST ISRAEL KE ATAS MAHATHIR

Parti Islam Semalaysia ataupun PAS sangat sinonim dengan mencipta pembohongan demi pembohongan. Dari pelbagai khabar angin yang disebarkan di masjid mengenai kematian Dr Mahathir, UMNO ditubuhkan oleh British, menyokong UMNO adalah kafir dan sebagainya pembohongan demi pembohongan di sajikan kepada khalayak Muslimin dan Muslimah di Malaysia yang ternyata amat menyalahi dengan pengajaran ISLAM yang tulus dan suci.

Satu masa dulu PAS berbohong di LUNAS bahawa Tun Dr Mahathir adalah seorang pendukung negara Zionist Israel. Ini adalah penipuan besar yang Insyallah PAS akan dapat pembalasan yang sewajarnya.

Di bawah ini di lampirkan artikel mengenai ketakutan Zionist Israel ke atas Tun Dr Mahathir. Insyallah pembaca akan dapat menilai sendiri dari artikel ini adakah Tun Dr Mahathir sebagai pendukung Zionist Israel ataupun seteru utama mereka.

Jawapannya terserlah. Mahathir Mohammad, adalah seteru utama Zionist Israel. Sayang seribu kali sayang penyokong pembangkang tidak dapat berita yang sebenarnya. Tapi masih mempunyai banyak masa untuk memusnah kan pembohongan PAS ini, insyallah kita sebarkan artikel di bawah kepada semua.

Terkini misi bantuan ke Gaza menunjukkan bahawa Tun adalah salah seorang yang aktif memerangi kekejaman Zionist Israel ini. Disamping usaha beliau melabelkan pendokong-pendokong perang ke atas Iraq, Palestin dan Afghanistan sebagai penjenayah perang. Ini membuatkan Zionist Israel menjadi gentar dan sering melabelkan beliau dengan pelbagai label. Usaha memburukkan usaha beliau dilakukan juga melalui parti-parti politik pembangkang di Malaysia


Read more: http://syburi-times.blogspot.com/2010/06/ketakutan-zionist-israel-ke-atas.html#ixzz1476FMg4z