Khamis, 20 Januari 2011

Isu Azan ; sms Pas

Sms ini datangnya dari seorang kakitangan kerajaan yang bergelar haji tetapi fanatik PAS macam dajal.


"Sekog pguam MCA dari pantai hill park tak puas hati azan msjid al khadijah pantai dalam. Binatang adik bradik umno ni antag surat protes pd najib, hshamudin, nong chik, jamil khir dan su kun. Mana p puak2 umno, awat tak brsuara. Takut kat mca ke? Sembang je, syiar agama kapiag mca hina pun snyap."

Sebenar nya puak puak penjilat pungkuq DAP ini tak baca akhbar, tak tengok tv, otaknya penuh dengan najis Harakah saja.

Lebih boodo daripada pemuda Pas Wialayah yang pandai hantar memo kepada JAWI mengenai kes azan di Kpg Kerinchi Pantai Dalam.

Sebenarnya isu azan telah berjaya diselesaikan oleh UMNO dan dengan campur tangan YB Raja Nong Chik.

Penulis sms ini sepatutnya bertanya kepada MP Pantai Dalam iaitu Nurul Izzah yang senyap membisu.

Peguam tersebut telah mengakui kesilapannya dan telah memohon maaf kepada rakyat Malaysia atas kesilapannya. Sidang Media telah disiarkan dalam berita jam 5 dan jam 8 RTM.

Penulis pada malu kerana sekutu Pas Teresa Kok yang pernah minta azan tidak dilaungkan di Kinrara sebaik saja DAP menguasai Selangor dan KL.
Teresa Kok sampai hari ini tidak memohon maaf kepada kebiadapannya seperti yang dilakukan oleh peguam MCA tersebut.

Akhir kata kepada PAS supaya jangan cari salah UMNO tetapi cari salah sendiri dahulu. Apa kah hukumnya berkawan dengan yahudi dan majusi untuk menjatuhkan sebuah kerajaan yang ada. Yang telah menjadi Juara Rakyat. Yang menegakkan syiar Islam dan lain lain jasa yang tak terbilang banyaknya sejak merdeka.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.