Sabtu, 16 April 2011

Cikgu-cikge Pas meroyan

Wajah Islam yang tak beriman

Sakit hati lah sangat tuh!

Nasib baik ada akhbar tu, boleh juga baca iklan dan minta jadi cikgu

Tanpa akhbar mereka tak jadi guru.
Pas kehabisan modal bila isu rakaman seks pemimpin mereka didedahkan di media dan juga blog.

Kita bakar Utusan, Kosmo dan TV3 bukan sahaja kerana media ini lucah tetapi agen fitnah yang maha agung bagi Umno-BN. Maka Cikgu Ishak Surin, bersama Cikgu Azmi Abdul Hamid dan Cikgu Normala Sudirman serta pelakon Hantu Mak Limah pulang, Pak Jabt atau L Mankadir Shamsi turut membakar akhbar dan media haprak tunggangan Umno dalam mengekalkan kuasa dan menjatuhkan seteru politiknya. Ayuh seluruh rakyat bakar media2 lucah dan fitnah ini agar virusnya tidak menjangkiti ummat dan genarasi akan datang.

Walaupun cikgu-cikgu ini tak suka akhbar-akhbar tersebut tetapi pengarang dan editor Harakah suka beli semua akhbar ini.

Awal-awal pagi pengarang Harakah akan mentelaah semua muka surat akhbar-akhbar tersebut untuk mencari bahan bagi penulisan mereka.

Tanpa akhbar-akhbar ini Pas tidak ada bahan untuk ditulis dalam Harakah. Ini disebabkan Pas tak buat kerja. Oleh itu Harakah tak ada bahan nak sebarkan kepada umum, cukuplah dengan mengambil fakta dalam akhbar arus perdana dan mengkiritik secukup-cukupnya.

Akhbar arus perdana padat dengan laporan projek-projek pembangunan, majlis pemberian bantuan kepada rakyat, dan segala macam maklumat boleh diperolehi dari akhbar tersebut.  Inilah yang membuatkan cikgu-cikgu diatas meroyan tak tentu pasal.

Calon Pas di Tenang lagi lah marah kerana beliau kalah dalam pilihanraya kecil yang lalu, sekarang hidup Sopia Loren Tenang semakin susah. anak kena potong kaki, pendapatan tak seberapa, dulu boleh lah bergaya ke sana sini dengan jawatan pegawai pelajaran, sekarang?