Sabtu, 16 April 2011

Dap kekal menjadi ancaman kepada BN



Berdasar perkembangan d sarawak kawasan bandar d monopoli oleh dap. . Org bandar yakni org cina memilih utk menolak bn.

Maka selepas ini kerajaan perlu fokus utk lbhkan usaha membangunkan kawasan luarbandar yg majoriti nya org melayu. Bntu sek2 agama rakyat. Bntu surau masjid. Bantu membangunkan jalan kampong. Titi jambatan d baikpulih.

Org2 miskin d bntu dari aspek perumahan. Peg kerajaan d lihat kebajikannya. Gaji dan bantuan2 yg sepatutnya.Berbamai lah sesama bangsa agama dan tanah air.

Bantu sebaiknya org2 melayu. Mereka nilah yg masih sayangkan kerajaan yg memerintah .

Cukuplah kita mencurah air ke daun keladi. Lepas ni tegas lah dgn anwar ibrahim dan mereka yg mencabar kepimpinan kerajaan. SD

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 ulasan:

  1. kte harus nampak orng cina cukup pandai...bila nak apa2 kerajaan bn bagi, tapi bila mengudi mereka bagi kat DAP...harap pas ni kerajaan bn harus buka mata dgn orng cina ni...mereka pndai main sandiwara politik...

    BalasPadam
  2. Betul tu, nampak sangat mereka nak untung semua. Kena kasi hajar sikit golongan mcm ni, Asyik-asyik perkuda dan perbaghalkan orang lain saja untuk keuntungan mereka. Sejarah Singapura sebagai panduan.

    BalasPadam
  3. depa amalkan syle komunis...

    BalasPadam
  4. depa cerdik..kita je yg bodoh sampai ke mati sokong beeend tak tentu pasal

    BalasPadam
  5. OTHMAN JAILANI17 April 2011 1:26 PG

    politik org Cina lebih cerdik dan menguntungkan kalu nak dibandingkan politik orang Melayu. Kita tengok kalu nak berguling atas jalan lepas sembahyang, yang berdemonstrasi dijalanan terdiri dari kaum mana? Dipendekkan cerita, Roket berjaya dilancarkan, mata yang lebam tidak nampak bulan yang gerhana?

    BalasPadam