Ahad, 17 Julai 2011

Dedahkan siapa pegawai kastam tu, chegu bard!

Chegu Bard kata dia diberikan print skrin oleh pegawai kastam maklumat pembelian diamond ring bernilai 24 juta USD.

Pembangkang pun seolah-olah satu suntikan baru untuk menutup cerita jam Omega.

Jika benar apa yang disebut oleh Bard, TM berpendapat Bard perlu membawa pegawai tersebut ke pentas ceramah politik supaya lebih banyak pendedahan-pendedahan yang lain dapat dibuat.

Contohnya pembelian kereta Ferari oleh Azmin. Jam Omega oleh Anwar, Mercedes SLK oleh Mat Sabu, jam Jacob and co oleh Nurul Izzah, Buggati Vyron oleh Mat Put dan banyak lagi

Kalau gagal mendedahkan pegawai kastam tersebut tak apa nanti kita minta polis siasat dan bawa dia ke depan supaya rakyat dapat kenal hero rakyat.

ANDA BERANI?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

  1. Suruh depa sediakan 4 saksi yang adil untuk setiap tuduhan.

    BalasPadam
  2. Biaq la su bard tu, kalau tak wat mcm tu siapa nak tahu dia ujud kat dunia ni. Bukan ke taktik ni dah lama mahfuz, mat sabu dan yang sewaktu dgn depa dah buat. biasa la tu. biaq kat dia, jgn kasi publisiti. lagi pun dia ni bukannya hebat sangat, ibarat debu kat padang pasir jer. melukut di tepi gantang.

    BalasPadam