Ahad, 4 September 2011

PANAS!!! Pelakon Mustapha Kamal hina PAS?

by Nurul Nizam 

 Korang semua mesti tau yang kaler hijau tu dah di "claim" oleh puak-puak PAS sebagai kaler rasmi dorang.. 

Jadi apa saja yang kaler hijau, mesti dorang kata melambangkan PAS lah.. Sama jugak dengan masa Bersih 2.0 hari tu.. 

Kaler kuning semua dorang bedal kata kaler official Bersih.. 

Sampai ke YDP Agong pun sekali dorang heret ke politik busuk dorang.. So.., ceritanya macam ni.. 

Gua ada jumpa satu gambar pelakon drama dan filem ni tengah berposing dengan Husam Musa.. Khabarnya pelakon ni secara kebetulan menghadiri program ‘Bual Bicara’ bersama penulis blog dan pengguna facebook di Balai Islam, Kota Bharu pada hari Jumaat, 2 September lepas.. 

Dan puak-puak PAS pun cuba spin kata Mustapha Kamal bakal masuk geng dorang... Dorang sertakan bukti gambar pelakon tu dengan Husam Musa.. 

Tapi satu benda yang gua perasan.., Mustapha Kamal pakai baju biru dan kasut kaler HIJAU.. Sekali lagi diulangi..., kasut kaler HIJAU !!! 

Gua tak tahulah sama ada sengaja atau tak Mustapa Kamal tu pakai kasut HIJAU.. Mungkin dia nak malukan PAS.., ataupun dia nak tunjukkan yang kaler PAS tu hanya layak dibuat kasut jee.. 

Apapun.., jarang gua jumpa kasut kaler HIJAU ni.. Cun jugak yee.. Gua pun nak beli satu kalau ada jual.. Nak kena tanya bro Mustapa Kamal lah kat mana dia beli.. 

Lepas tu gua modified taruh cap bulan.. Mesti best... Hahahaha..