Khamis, 12 April 2012

PAS Prmtg Pauh takut Gelombang Biru BN



Kesian tengok ahli Pas yang berdiri atas lori. dah la gemok macam kerbau pendek, otak pula sempit, lepas ceramah menjerit menyanyi lagi pkr yang ala yahudi..bawa lah lagu nasyib kan bagus.

Pas marah kerana Umno buat program di Politeknik Permatang Pauh dan menuduh kerajaan memperbodohkan penjawat awam. Nak tanya sikit semasa PRK di Galas Gua Musang, kerajaan negeri Selangor , Kelantan , Pulau Pinang dan Kedah hantar pegawai kerajaan dan kenderaan kerajaan negeri untuk berkempen tu macam mana pulak. Tidak kah kerajaan pakatan haramjadah telah memperbodohkan kakitangannya?

Satu lagi hujah Si Kerbau Pendek tu kata, IPT tidak boleh digunakan untuk tujuan politik. Nak tanya sikit, Anwar pergunakan UNISEL untuk tujuan politik macam mana? Nizar Jamaludin semasa 11 bulan memerintah Perak menggunakan KISDAR untuk program Pas, JIM dan sebagainya macam mana?

Pas Kedah cuba menguasai KUIN dan Terengganu semasa Pas memerintah telah menggunakan KUZZA macam mana pula? Sila jawab wahai kerbau pendek Pas.