Selasa, 29 Mei 2012

Kerajaan Baru Impian Baru - Lagu Tema PRU ke-13 DAP MELAKA

Halus mulus persembahan Dap Melaka. Pas Melaka telah diperkudakan oleh Dap Kapir Harbi, Kapir yang wajib ditentang oleh Islam.

Keputusan PRU 12 yang lalu telah menyaksikan Pas dan Pkr langsung tidak mendapat tempat. Hanya Dap sahaja berjaya menawan 5 kerusi Dun dan 1 kerusi parlimen.

Justeru, untuk mencapai impian Dap Melaka yang ingin mengekalkan 5 kerusinya, Dap telah memperdaya orang Pas dan Pkr agar membantu menaikkan mereka Si Kapir Harbi.

Sedarlah orang Melayu Melaka, kejatuhan kesultanan Melayu Melaka angkara siapa? Jangan diulang kesilapan lalu.

Sudah lupakah kita bahawa Guan Eng telah menipu penduduk Melaka dalam isu Bukit Cina, Tabung Nelayan dll.  Ke mana perginya wang yang dikumpulkan oleh Dap?

Cuba fikirkan kenapa Lim Guan Eng meninggal kan Melaka dan lari ke Pulau Pinang dan membiarkan isterinya menjadi wakil rakyat Kota Laksamana.

Kini Betty isteri LGE telah menjadi wakil rakyat yang makan gaji buta. Langsung tak peduli pengundi kawasannya dan kini beliau sudah terasa angin kekalahan dan telah mengumumkan tidak akan bertanding lagi.

Bachang kawasan majoriti Melayu kini telah bersiap untuk menyingkir kan Dap yang dipilih pada tahun 2008 lalu. Pengundi Bachang sudah mengakui kesilapan mereka memberi undi kepada Dap.

Ayer Keroh juga akan kembali kepada BN. So, Jangan lah terperangkap dengan taktik PAP iaitu Lee Kuan Yew yang sanggup bersongkok demi meraih undi orang Melayu dalam usaha mengangkat beliau menjadi Presiden Pertama Singapore.

Yang ini orang Pas ramai tak tahu,

LKY telah mengugut Tunku Abdul Rahman supaya menyerahkan kuasanya kepada beliau LKY dengan alasan orang Cina Malaysia dan Singapore sudah melebihi daripada orang Melayu. Dengan itu Perdana Menteri Malaysia mestilah orang Cina.

Pas yang tidak tahu hujung pangkal telah menuduh Tunku menjual Singapore kepada Cina. Padahal Singapore telah dilucutkan penyertaan mereka ke dalam Malaysia hanya selepas tak sampai 5 tahun dalam Malaysia akibat ugutan LKY.

Wujudnya Dap adalah disebabkan peristiwa ini, dendam LKY terhadap Umno dan Melayu kini dipikul di bahu Dap.

Oleh itu TM mencadangkan agar Dap diharamkan di  Malaysia kerana mereka bukan Mca dan Mic yang telah berjanji untuk hidup dalam suasana muhibbah dan harmoni.

TM juga menyokong pendapat Presiden Perkasa supaya ditubuhkan segera Mahkamah Perlembagaan dan heret Dap untuk dibicarakan.