Isnin, 16 Julai 2012

Allah turunkan bala kepada orang Pas

Doa orang Pas dimakbulkan Allah.. Sehari sebelum kedatangan TPM Tan Seri Muhyiddin ke Kg Sungai Seputeh Selama, Pas telah membuat solat hajat dan berdoa agar majlis perasmian RTC yang dibuat oleh kerajaan ditimpa bala angin ribut dan sebagainya..

Tak puas hati berdoa pada hari Rabu, Pas buat lagi pada  pagi Khmis disebuah surau di SK Toh Ratna Sakti.

Sebagai ganjarannya sebaik sahaja program selesai petang tersebut 172 rumah orang Pas dipukul ribut.

Sebab itu lah Pas Larut sibuk turun padang untuk membantu mangsa ribut taufan. kalau ia berlaku pada orang orang Umno sudah tentu mereka akan bertepuk tangan.


Atap atas pokok manggis.


Salah sebuah rumah yang terlibat

Sedang meneliti senarai mangsa 

Sebaik dimaklumkan, Ust Akmal segera melawat mangsa ribut pada malam tadi

Rumah Tok Ketua
Atap rumah sangkut kt tiang letrik



Ust Akmal melihat keadaan rumah mangsa ribut
Isteri En Karim nie sudah lumpuh 3 tahun, semasa kejadian beliau mengangkat isteri dan membawa keluar dari rumahnya

Inilah bilik En. Karim yang dilanda ribut


4 ulasan:

  1. pas sepatutnya membuat majlis kesyukuran kerana Allah memakbulkan doa mereka. dan meneruskan doa asobiyah mereka itu. amin.

    BalasPadam
  2. ... kalau betul spt apa yg saya baca, maka inilah balasan utk anda semua yg terlibat. nak tanya org2 dlm PAS, pernahkan org2 dlm UMNO/BN membuat sebrg sembahyang hajat mcm ni ??? jawab laaa.... kalau korg semua betul2 islam sejati, takkan ALLAH turunkan BALA. aku mohon tiap kali korg berdoa, doa itu akan menimpa korg semua bahkan aku mohon allah tambah 3,4 kali ganda besarnya lagi....

    BalasPadam
  3. alhamdulilah... maha suci allah yg menjadi hakim kepada org2 SESAT MUNAFIK dan BERHATI YAHUDI... PAS adalah musuh islam di malaysia dan seluruh dunia. PAS sebuah fahaman seperti SYIAH laknatullah...

    BalasPadam
  4. APa la PAS ni..sedangkan nabi pun tak mendoakan sebegitu...kalau dicerita pun..PAS akan kata 'ni semua salah UMNO la ni'..balik2 UMNO..dah hati keras

    BalasPadam