Ahad, 18 November 2012

Hadi kata tak salah doakan kehancuran kepada kerajaan zalim

"K.O Umno, K.O BN" sambil menjerit kuat-kuat.

Begitulah doa terbaru yang terdapat dalam doa solat hajat Pas.

Hadi pula kata doa tersebut boleh untuk kerajaan zalim.

Pas hanya pandai sebut perkataan zalim tanpa sebarang definasi.

Zalim macam mana?

Adakah kerajaan BN melarang orang Pas bersolat di masjid yang dibina oleh kerajaan?

Adakah BN menghalang anak-anak Pas belajar di sekolah yang dibina oleh Umno?

Adakah anak-anak Pas dihalang daripada menjawat jawatan dalam kerajaan?

Adakah kerajaan pusat tidak menghulurkan bantuan kepada kerajaan negeri yang diperintah Pas?

Adakah orang Pas yang sakit tidak dibenarkan mendapat rawatan di hospital kerajaan?

Apa kah kerana Petronas tidak menunaikan tuntutan Royalti Minyak maka Kerajaan dianggap zalim?

Banyak lagi persoalan yang boleh ditujukan kepada Pas berkenaan istilah kerajaan zalim .

Cuma yang baghal pada Pas ialah bila kita sebut semua pembangunan dibuat oleh kerajaan Umno dan BN , Pas akan menyatakan duit kerajaan bukan duit Umno BN tetapi duit rakyat.

Bila kita sebut kerajaan membina masjid Pas akan kata kerajaan Siam pun bina masjid.

Bab duit pula, duit kerajaan ialah duit rakyat bukan duit Umno.

Kalau macam tu tak ada lah kezaliman Umno, kenapa sampai sanggup menyesatkan pengikut mazhab Pas sampai sanggup buat doa dan solat hajat sedemikian rupa.

Oleh itu kesimpulannya ialah Pas adalah ajaran sesat yang tidak boleh diikut. Imam Pas pun imam fasik dan tidak sah solat kalau berimamkan mereka ini.

Tidak hairanlah hari ini ramai anak-anak orang Pas yang jadi penagih dadah, bohsia dan sebagainya semuanya bala yang mereka terima akibat dosa yang mereka lakukan.

Pemimpin sesat, pengikutnya turut sesat juga.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. Saya menitiskan air mata apabila mendengar doa selepas solat hajat PAS. Sedih kerana permohonan yang begitu penuh dengan rasa dendam kesumat dan kebencian dari golongan yang saya sangka adalah saudara sebangsa dan seagama.
    Doa balas saya kepada Allah semoga saudara-saudara sebangsa dan seagama yang telah tersasar itu diberi petunjuk oleh Allah (swt) seperti yang sepatutnya. Amin.

    BalasPadam
  2. Bagi Hadi Kafir ni kerajaan BN Kejam kerana tidak kasi laluan mudah dia ke Putrajaya..itu jer!!

    BalasPadam
  3. I dont see the point bila diorang buat macam nie. "doa kan kehancuran BN." Baik diorang " doa kan kemenangan PAS".

    BalasPadam