Rabu, 2 Januari 2013

Rafizi Ramli sahkan dirinya seekor lembu

Rafizi Lembu Ramli menyerang secara buta tuli
Razifi Lembu sekali lagi menggemparkan media, kali ini beliau menunjukkan bukti sehelai dukomen yang mengesahkan Deepak telah memberi barang kemas kepada Rosmah Mansor.

Ramai yang percaya dengan kelentong Rafizi  kononnya dukomen tersebut adalah tulen dan sahih. Jika sebelum ini Rafizi dan Chegu Bard mendedahkan isu cincin bernilai USD 24 juta dan terkini beliau bernilai RM 13 juta.

Bodoh lah isteri PM kita beli barang kemas main order pakai curier, Rosmah kerap terbang ke sana ke mari bersama Najib dalam tugas rasmi, kalau dia nak beli cincin RM 100 juta pun tak ada orang tahu, pergi kedai  try dan bayar duit, tak payah susah-susah. Sanggup kah Rosmah menjerat diri sendiri dengan menyuruh orang lain membeli barang kemas untuk nya? Sudah tentu tidak kerana perbuatan demikian akan menjerat dirinya dan juga Najib.

Rafizi Lembu Ramli merupakan seorang yang sakit jiwa, hatinya busuk malah lebih busuk dari bangkai babi.  Rafizi seorang yang gagal dalam membentuk jati diri dalam kerjayanya.  Beliau seorang yang tidak amanah dan akibat perbuatannya beliau telah dipecat dari sebuah syarikat bertaraf konglomerat. Oleh sebab itu dendamnya tidak pernah padam sehingga ke hari ini. Dendamnya samalah seperti dendam Anwar Ibrahim terhadap Umno.

Kini tugas Rafizi ialah membuat sidang media sebanyak mungkin untuk memburukkan Barisan Nasional dan kononnya beliau mempunyai banyak bukti tentang salah guna kuasa oleh pemimpin BN/ Umno.

Bulan November lalu beliau mendedahkan tentang rasuah RM 40 juta oleh Umno Sabah dan beliau berjanji akan ke Hong Kong untuk mengesahkan kebenaran tersebut tetapi sampai ke hari ini Rafizi tidak ke sana dan isu itu senyap begitu sahaja.

Dalam ceramah juga dia sering menipu warga Pakatan kononnya dia sedang menyiapkan filem berjudul NFC  mengesahkan lembu yang duduk di kondomonium. Dah setahun tak kan tak siap lagi filem tersebut.

Untuk maklumat pembohongan Deepak dan Rafizi PAPAGOMO  dan UNSPINNERS ada butirannya.