Rabu, 20 Februari 2013

PAS sebut arwah Dr Lo Lo sebagai MENDIANG

Terkejut
MENDIANG?


Pada hari Ahad (18.2.2013) satu ceramah yang dianjurkan oleh PAS Kawasan Bukit Gantang dijalankan di Kampung Kurnia Jaya.Saya menjadi keliru apabila semasa juruacara meminta semua hadirin yang hadir membaca surah al-fatihah untuk disedekahkan kepada roh pejuang islam termasuklah MENDIANG DR LO'LO adakah DR LO'LO ini bukan beragama islam atau kerana sudah lama berkawan dengan DAP sehingga tidak tahu membezakan allahyarhamah dengan mendiang. KESIAN KEPADA JENAZAH AHLI PAS KERANA DIPANGGIL MENDIANG


15 ulasan:

  1. kalau mendiang MAT SABU aku sokong 100% lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pong~..hahahahaha alahai mat sapu~

      Padam
  2. Untuk yang beragama PAS, kongsi tuhan dgn Kristian DAP, memang layak digelar mendiang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis tu umno kongsi tuhan dgn 12 parti nak panggil apa. panggil mandigo la. bukan kah umno yg membenarkan penggunaan khalimah allah untuk agama lain di sabah dan serawak.pas bukan pegang kerajaan pusat pun. umno yg pegang kerajaan pusat

      Padam
    2. bila pulak umno kongsi tuhan ngn parti lain??? kami tak taksub nak naik roket ke bulan macam u all laaaa~ kami rasional~ kalau betul kata betul~ kalau salah kata salah~ bukan macam u all~ kalau salah pon telan~ jangan kerana ego~ benang yang basah di tegak kan~ hehehe

      Padam
  3. sila follow blog kamek.. terima kasih.... http://sarawakkolokmee.blogspot.com/

    Sarawak Kolok Mee™® is one of the crew members of Bloggers Anak Sarawak™®, a fraternity of locals bloggers, each with their own unique and respective backgrounds. Our existence here is just to spice-up and create a "merrier" surrounding in political Cyber-Warfare Zone particularly with the General Election inching nearer and closer. We definitely don't do self promos or sensationalize issues just to get high blog hits, if you are wondering. We post only FACTS, FACTS and FACTS. We don't give a damn shit to anyone because we're serious in what we're doing! Sarawak Kolok Mee™®

    BalasPadam
  4. kenalah guna tittle mendiang..baru dapat tabik spring dari dap...alahai apalah nasib.

    BalasPadam
  5. Mendiang lalok aku setuju.

    BalasPadam
  6. betul ka dia panggil mendiang atau telinga kita yang dah tak berapa nak dgr. setakat menulis tapi buktinya pun tak ada. fitnah lah banyak banyak. yg tolong komen pun boleh dapat sahamnya sekali.

    BalasPadam
  7. Mulai hari ini org pas yg mati di kalangan mereka tak salah la di sebut mendiang

    BalasPadam
  8. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata binasa la.. kekekeke
    kesian mendiang@arwah....

    paker lolo...

    BalasPadam
  9. Sekurang kurangnya terselamat beliau dari fitnah isu kalimah yg boleh merosakkan aqidah !

    BalasPadam
  10. jgn buat bodoh ,kucar-kacil masing2 undi semoga boleh tolong kita mati kelak.

    BalasPadam
  11. TAK ADA KECOHNYA.......AHLI PAS YG MAMPOS MEMANG MENDIANG JIKA SEMASA HIDUPNYA ASYIK TAKSUB KPD TOK GURU NIK NAJIS DAN HADI TERAWANG2 TU,2 TOK GUNDU YG DAH MUNAFIK SOKONG KALIMAH ALLAH AGAMA LAIN GUNA~IKUT TELUNJUK ANUAR LGBT

    BalasPadam
  12. ALLAHHUAKKBAR

    BalasPadam