Langkau ke kandungan utama

PAS sebut arwah Dr Lo Lo sebagai MENDIANG

Terkejut
MENDIANG?


Pada hari Ahad (18.2.2013) satu ceramah yang dianjurkan oleh PAS Kawasan Bukit Gantang dijalankan di Kampung Kurnia Jaya.Saya menjadi keliru apabila semasa juruacara meminta semua hadirin yang hadir membaca surah al-fatihah untuk disedekahkan kepada roh pejuang islam termasuklah MENDIANG DR LO'LO adakah DR LO'LO ini bukan beragama islam atau kerana sudah lama berkawan dengan DAP sehingga tidak tahu membezakan allahyarhamah dengan mendiang. KESIAN KEPADA JENAZAH AHLI PAS KERANA DIPANGGIL MENDIANG


Ulasan

  1. kalau mendiang MAT SABU aku sokong 100% lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku pong~..hahahahaha alahai mat sapu~

      Padam
  2. Untuk yang beragama PAS, kongsi tuhan dgn Kristian DAP, memang layak digelar mendiang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis tu umno kongsi tuhan dgn 12 parti nak panggil apa. panggil mandigo la. bukan kah umno yg membenarkan penggunaan khalimah allah untuk agama lain di sabah dan serawak.pas bukan pegang kerajaan pusat pun. umno yg pegang kerajaan pusat

      Padam
    2. bila pulak umno kongsi tuhan ngn parti lain??? kami tak taksub nak naik roket ke bulan macam u all laaaa~ kami rasional~ kalau betul kata betul~ kalau salah kata salah~ bukan macam u all~ kalau salah pon telan~ jangan kerana ego~ benang yang basah di tegak kan~ hehehe

      Padam
  3. sila follow blog kamek.. terima kasih.... http://sarawakkolokmee.blogspot.com/

    Sarawak Kolok Mee™® is one of the crew members of Bloggers Anak Sarawak™®, a fraternity of locals bloggers, each with their own unique and respective backgrounds. Our existence here is just to spice-up and create a "merrier" surrounding in political Cyber-Warfare Zone particularly with the General Election inching nearer and closer. We definitely don't do self promos or sensationalize issues just to get high blog hits, if you are wondering. We post only FACTS, FACTS and FACTS. We don't give a damn shit to anyone because we're serious in what we're doing! Sarawak Kolok Mee™®

    BalasPadam
  4. kenalah guna tittle mendiang..baru dapat tabik spring dari dap...alahai apalah nasib.

    BalasPadam
  5. Mendiang lalok aku setuju.

    BalasPadam
  6. betul ka dia panggil mendiang atau telinga kita yang dah tak berapa nak dgr. setakat menulis tapi buktinya pun tak ada. fitnah lah banyak banyak. yg tolong komen pun boleh dapat sahamnya sekali.

    BalasPadam
  7. Mulai hari ini org pas yg mati di kalangan mereka tak salah la di sebut mendiang

    BalasPadam
  8. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata binasa la.. kekekeke
    kesian mendiang@arwah....

    paker lolo...

    BalasPadam
  9. Sekurang kurangnya terselamat beliau dari fitnah isu kalimah yg boleh merosakkan aqidah !

    BalasPadam
  10. jgn buat bodoh ,kucar-kacil masing2 undi semoga boleh tolong kita mati kelak.

    BalasPadam
  11. TAK ADA KECOHNYA.......AHLI PAS YG MAMPOS MEMANG MENDIANG JIKA SEMASA HIDUPNYA ASYIK TAKSUB KPD TOK GURU NIK NAJIS DAN HADI TERAWANG2 TU,2 TOK GUNDU YG DAH MUNAFIK SOKONG KALIMAH ALLAH AGAMA LAIN GUNA~IKUT TELUNJUK ANUAR LGBT

    BalasPadam
  12. ALLAHHUAKKBAR

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…