Jumaat, 1 Februari 2013

004/02/13- PKR bantu Hamas lebih RM 2 juta ?

Kaya sungguh dia ( 31.1.2013) Afdlin Sauki dipancing oleh Anwar ?


Terkejut juga bila mengetahui bahawa Anwar Ibrahim bekas banduan dan bekas timbalan perdana menteri Umno mampu memberi sumbangan kepada Hamas untuk membina sebuah masjid yang bernilai jutaan ringgit.

Nak tanya juga lah kepada Anwar, dari sumber mana beliau memperolehi wang sebanyak itu untuk membuat amal jariah.

Jika wang tersebut datangnya daripada tabung yang diwujudkan oleh beliau maka kena tunjukkan akaun dan surat izin mengutip dana tersebut dan bank yang digunakan untuk mengumpul dana tersebut.
SPRM dan LHDN kena siasat lah...


4 ulasan:

  1. Jangan tunjuk mock cheque je. Tunjuk la janji ni sekali pada wakil Hamas tu...

    I support all efforts to protect the security of the state of Israel

    BalasPadam
  2. Kenapa tak bagi kat Pas.. soh N Aziz buat masjid kat Kelantan.. kan lg bagus.. taknak kalah ngan Najib la tu.. tp kalah juga.. Najib lg bagus.. sanggup gadainya nyawa dia (termasuk keluarga) dll berada di zon perang.. masih tak dpt tandingi Najib juga hehe

    BalasPadam
  3. aku pening ngan mamat neh.... dia taram najib, la ni dia plak buat millage. tak dapat Imail Haneya...dapat orang yang berjanggut macam beliau pun kira ok gaks.... cheque (walaupun mokup cheque) bertarikh semalam tuuuuuuu...datang dari dana mana? kalau dana kutipan parti pakatan...dah tentulah ada logo semua parti..DAP dan PAS gaks...dan wakil nya juga...tapi ni org PKR jer...baguslah depa ni buat derma atau sedekah tu...org tak mau komen sangat...tapi janganlah dok sebut apa yg org lain buat plak.

    BalasPadam
  4. Bukan, yg sebenarnya musuh hamas yg beri 2 juta pada pkr......

    BalasPadam