Rabu, 31 Julai 2013

Tomboy Anjing Dah Ditahan Polis



Maznah Mohd. Yusof, jurulatih anjing yang dipercayai terlibat dalam rakaman video menghina Islam bertajuk '1 Hari Di Hari Raya' ditahan polis petang ini.

Wanita berusia 38 tahun itu ditahan di Bukit Beruntung kira-kira pukul 3 petang sebelum dibawa ke Jabatan Siasatan Jenayah Komersial, Ibu Pejabat Polis Bukit Aman untuk disiasat mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan. - UTUSAN ONLINE

9 ulasan:

  1. Meraikan Hari Raya bersama anjing pun menghina Islam?Apa lah sempit fikiran.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu menunjukkan bahawa budak ni tak tahu hukum hakam agama. Lihatlah sahaja penampilan dia pun. Bukan tomboy ke tu.

      Padam
    2. Apa nak hairankan. Diri budak tu pun dah tahu macamana. Kalau tomboy tu tahu ke hukum hakam dalam islam. Inilah dia manusia akhir zaman.

      Padam
    3. nak beraya dengan gajah, rimau sekalipun takde masalah tapi yakin ke kita garis panduan yang ditetapkan dalam agama Islam mengenai najis berat mampu kitaikut dengan betul dan mengikut peraturan. Agama adalah peraturan hidup

      Padam
  2. Eleh....apa nak takut undang2 kat malaysia. Hari ni tahan...ambik keterangan lepas tu boleh balik. Ndang2 yang ada hanya untuk ambik keterangan saja.

    BalasPadam
  3. alhamdulillah

    BalasPadam
  4. "Raikanlah Aidilfitri bersama-sama, tanpa mengira spesies, warna dan asal-usul".

    Teman cuba ngengok isu ini dari sudut yg positif!!

    Dlm negara kita Malaysia yg dicintai, penganut Islam-Melayu (sebagai 'tuan rumah') harus bersikap terbuka meraikan Aidilfitri bersama tetamu yg berbilang bangsa dan agama.

    Walaupun yg datang tu 'anjing-anjing' dari berbagai 'spesies, warna dan asal-usul' > kita tetap menghargai tetamu.

    Harap2 'anjing-anjing' tu nanti jangan le pulak nak gigit balik org yg telah meraikan dan mengangkat dema sebagai tetamu.

    BalasPadam
  5. Undang undang Ah jib gor tiada beza dengan Aljub.

    BalasPadam
  6. Kalau jenis free thingker ni apa mereka tahu, kebebas bersuara kepala hotak kau. Wabak penyakit perosak dari Yahudi utk memjahanamkan agama islam sedang merebak.

    BalasPadam