Khamis, 15 Ogos 2013

JOM CARI ROBERT LOFT AJAR DIA CARA MAKAN ROTI DENGAN BETUL

2 ulasan:

  1. memang betul pun melayu ni semua penakut..kalau orang melayu berani, dah lama semua cina keling ni mati..tapi disebabkan orang melayu penakut, habis semua projek bagi ke cina keling. tanah bagi ke cina keling..lombong dapat ke cina india..kontraktor cina keling dapat projek besar..kontraktor melayu dapat najis cina keling.

    paling penakut pemimpin melayu..sekolah cina diberi duit berjuta juta ringgit..kan betul dia cakap...cina keling bela melayu dah macam bela ANJING !

    itupun orang melayu masih tak sedar diri..masih nak jilat cina keling. Hah anjingkan suka menjilat tuannya.

    renung renungkan dan selamat beramal.

    BalasPadam
  2. kalo dh loft tu roti bole la potong2 pakai keriss... tp ingat.. kena asah dulu baru tajam sbb dh lama brkarat..
    mcm Najib ckp dulu2 tu.. kita basah kn keris dngan darah... tolong sambungkn.. he he he...

    BalasPadam