Ahad, 22 September 2013

Lagi bantahan terhadap kemasukan abu mayat cina komunis


Di IPD Taiping pagi ini Ahad beberapa NGO telah hadir untuk membuat bantahan terhadap usul pihak yang ingin membawa masuk abu mayat pembunuh atau tukang sembelih askar, polis dan orang kampung terutama orang Melayu khususnya kawasan Manjung zaman Bintang 3 dahulu.




Sent from Samsung tablet

10 ulasan:

  1. satu lagi bantahan yg paling bodoh.....dgn abu mayat pun nk takut......PELACUR dari China senang2 masuk dlm Malaysia..bersepah kat Malaysia ni...siap ada yg bela lagi....apesal x buat bantahan.....POOOORAHHH.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm gampang... satu lagi yg memalukan org Perak.. pegang bendera pn trbalik.. cikgu TM tolong kaunseling banyak cikit kt puak2 ni ha..
      p/s: gambar edit photoshop kot.??

      Padam
  2. AIIIYYAAAAA........wa mau hidup pun susah....mau mati pun susah.....mau jadi ABU MAYAT pun susah oooooooo........

    BalasPadam
  3. dari kehidupan hingga lah kematian, tak habis2 menyusahkan orang

    BalasPadam
  4. Kalau dibenar dibawa balik dlm bentuk apa sekalipun, samaada abu ataupun taik, nanti puak2 lahanat itu akan binakan tugu di atasnya yg lebih besar drpd tugu negara.

    BalasPadam
  5. Ada kena mengenakah abu mayat dengan pelacur china? kenapa justifikasi terlalu sempit yang menampakkan tahap pemikiran anda yang lemah sekali. Nak tanya..belajar sampai darjah 6 saja kot?

    BalasPadam
  6. Bro, bendera Perak tu terbalek. Nak buat bantahan buat lah tetapi perhatikanlah protokol.

    BalasPadam
  7. Terbaca saya dalam paper Sinar Harian. Hadi Awang berkata, jika Umno nak bincang dengan PAS, tak ada masalah, tapi bukan untuk bersama dengan Umno membentuk kerajaan perpaduan.

    Itu jawapan dari seorang " ulamak " yang sombong serta bongkak. Dia sanggup duduk bersama dengan DAP dengan harapan dapat membentuk kerajaan, sedangkan orang melayu melihat keadaan PAS dalam Pakatan Rakyat tak ubah seperti " Kupang Tembaga " saja. Astaghfirullah .. rupa2nya Allah swt telah menutup pintu hati " si ulamak " itu kepada kebenaran. Saudara sebangsa dan seagama telah Allah jelmakan sebagai musuh kepada " si ulamak " itu manakala Setan Allah nampakkan kepada dia sebagai sahabat yang boleh dipercayai. Tak apa lah kalau itu yang Allah mahu maka biar lah " si ulamak " itu dengan dunia dia.

    Saya sebagai orang diluar PAS, berdoa semuga Allah jelmakan Harun Din dan Harun Taib sebagai " Imam Mahadi " yang diutuskan untuk menyelamatkan PAS, menyelaatkan Islam dan menyelamatkan orang melayu. Tidak ada apa yang saya harapkan melainkan terlalu sangat teringin untuk melihat seluruh orang melayu berada dibawah satu payung .. payung yang melindungi bangsa melayu dan agama islam.

    Kepada TS Muhyidin ingin saya berkata " bersabar lah, niat anda jika ikhlas, insyallah Allah akan bersama anda juga satu hari nanti ".

    Saya mendoakan agar Allah swt memberikan kekuatan kepada Datok Harun Din dan Datok Harun Taib untuk memimpin PAS ke jalan yang benar dan diredhai. MEMINTA BANTUAN SETAN UNTUK MENEGAKKAN PEMERINTAHAN ISLAM DAN MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD ADALAH SUATU PERBUATAN YANG SESAT.

    Ana Muslimah

    BalasPadam
  8. Bawalah pulang ke Malaysia. Siapa tahu kat mana ditanam...tolong bagitahu.

    Aku nak kencingkan dan berak atas kubur tu.

    BalasPadam
  9. Huh..org2 bodoh sdg mmperbodohkan diri dpn ipd taiping...

    BalasPadam