Langkau ke kandungan utama

PRK SUNGAI LIMAU : JOM TERJAH

Watch "AIR MATA MENGALIR KE BUMI SUNGAI LIMAU MELIHAT PENDERITAAN MEREKA" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=rTingzJ6WVM&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : AHLI PAS SG LIMAU HARAP BN MENANG KALI INI" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=oHLqXA-X4do&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Penderitaan Pengundi Sungai Limau Mendapat Pembelaan" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=UQ-1W2HewgM&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Penduduk Sungai Limau Ditipu, Anwar & Azmin Terima GST" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=UzteZE_dkgw&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : TEKUN NASIONAL Pembela Nasib Orang Melayu." on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=B5FsrQm3wEE&feature=youtube_gdata_player

Watch "ASTAGHFIRULLAH HAL'AZIM ...USTAZ KAZIM DIUGUT!!!" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=jyUakX886rE&feature=youtube_gdata_player

Watch "DAP Kedah Serang Lim Guan Eng" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=A4HPhBadmDc&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Isu Tin Susu Sungai Limau Tutup Isu PAS Edit Gambar - Shahrizat Jalil" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=PaOBGupKmHc&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau PAS bagi RM 100, BN Bagi RM 4 Ribu" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=kvmycsZvfOc&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Pinjam 5 Ribu Bayar Balik 5 Ribu Saja - Hamidah Osman" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=s7T5GyxrsYo&feature=youtube_gdata_player

Watch "YAB Perdana Menteri Berdakwah Di London" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=TfQ7g6GgEtY&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Wanita Berjaya Bawa Penyokong PAS Undi BN" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=0LfzZLmwOB4&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Jentera BN Berjaya Takutkan PAS" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=kfWWbALY-YI&feature=youtube_gdata_player

Watch "#PRKSgLimau : Orang Muda Sungai Limau Sokong BN - Azeez" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=KSR_85RfIpc&feature=youtube_gdata_player

Ulasan

  1. Melayu Perasan.

    Jika melayu ada perasaan. Jika melayu tahu marah. Jika melayu tahu berkecil hati. Jika melayu mahu dihargai. UNDI PAS SEBAGAI PROTES TERHADAP UMNO KERANA BERI PERUNTUKAN BERJUTA KEPADA CINA-CINA YANG TAK UNDI BN PUN PADA PRU 13 ITU HARI.

    Pemimpin Umno sebenarnya silap percaturan. Mereka ingat mereka boleh beli undi cina untuk selama-lamanya dengan harga RM2juta.

    Percayalah. Pada PRK mana sekali pun jika kerajaan negerinya adalah BN, jika pertandingan adalah diantara Umno dengan Pas, pengundi cina pasti akan undi BN bila BN beri habuan sebelum hari pembuangan undi. Mereka tak ralat hendak memenangkan BN di Sungai Limau dan di lain-lain tempat.

    Juga percayalah. Pada PRK mana sekali pun jika kerajaan negerinya adalah PR, atau jika berlaku pertandingan diantara calon DAP/PKR berlawan dengan calon BN, pengundi cina pasti tidak akan undi BN walau pun BN beri habuan sebelum hari pembuangan undi. Kenapa ? Hanya yang cerdik saja tahu jawapannya.

    Mungkin para bijak pandai dalam Umno akan mengatakan teori saya ini adalah MENGARUT. Tak apa, kita minta doa bagi ada PRK lagi di negeri yang diperintah oleh PR terutamanya di negeri Pulau Pinang, kita minta bagi berlaku PRK dalam kawasan yang diwakili oleh DAP atau PKR.

    Saya nak buktikan kepada pemimpin-pemimpin Umno yang TAK BERAPA CERDIK supaya memperakui bahawa PENGUNDI CINA TAK BODOH.

    Kepada Muhyidin Yassin. Awak jangan risau. BN pasti menang di PRK Sungai Limau kerana 100% pengundi cina yang telah dibeli dengan harga RM2juta pasti akan undi BN. Kalau pengundi cina di Sungai Limau tidak undi BN dalam PRK ini, mereka sebenarnya TELAH MENUTUP PELUANG komuniti cina di tempat lain untuk mendapat peruntukan besar daripada BN sekiranya berlaku PRK.

    Siapa yang kata macam tu. Bukan saya tetapi adalah rakan-rakan saya bangsa cina yang ada jawatan dalam organisasi yang mewakili suara orang cina.

    Cuma sekadar untuk difikir oleh Muhyidin Yasin dan Muhkriz Mahathir. PRK akan ada lagi sebelum tiba PRU14. Akan ada lagi wakil rakyat Pas atau Umno yang akan pendek umur. Di pihak DAP umur wakil rakyat mereka agak liat sedikit.

    Melayu

    BalasPadam
  2. AKu setuju dgn kenyataan tanpa nama kat atas tu. Kenapa bila ada jer PRK mesti akan ada peruntukan berjuta buat kaum cina kafir harbi rasis ni? Buta ke pemimpin UMNO ni? Dah nampak dah cina rasis ni punya perangai PRU lepas..lagi nak ampu diorag ke..lau tak dapat undi dr diorg kat sg limau tu pun insyaallah BN boleh menang la..Atau pemberian berjuta ni sebagai ujikaji nak tengok perangai cina rasis ni camner? Takpayah la nak berujikaji..dari bagi mereka ada lebih baik duit berjuta tu repair rumah org tua tua yang dah nak roboh kat sg limau tu..pemimpin UMNO ni kadang-kadang berpikir macam Mahfuz Bean gak..bodoh nak mampoosss

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

Mahathir Menangis Di London Kerana Kecewa Karenah Ahli Ahli Parti Bunga

Aidilfitri tahun ini agak berbeza bagi Mahathir. Jauh dia membawa diri ke London. Membawa hati dan perasaan yang kecewa terhadap ahli ahli parti bunga dan rakan rakan barunya dalam Pakatan Harapan. 
Merajuk sungguh. Mahathir merasakan inilah masa terbaik untuk dia meluah rasa hati dan mengubat kecewa bersama keluarganya. Mahathir takut sangat bila RCI Skandal Forex ditubuhkan. Mahathir merasakan masanya mungkin terhad untuk bersama keluarganya lagi. 
Ada yang nampak, Mahathir mengesat air matanya ketika solat hari raya Aidilfitri. Sugul dan termenung jauh memandang ke sejadah. Entah apa yang difikirkan. Namun mereka yang berada di saf belakang jelas nampak kekecewaan Mahathir di pagi raya.  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1543654558988349&substory_index=0&id=697192853634528
Menurut sumber dalaman PPBM, Mahathir sebenarnya sudah mula rasa kecewa dengan ahli-ahli PPBM. Di peringkat atas, Muhyiddin masih berkeras mahu meletakkan orang orangnya di bahagian bahagian tertent…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…