Selasa, 12 Julai 2011

Kena rempuh trak mesti mampuih punya....

Mat Sabu: Land Rover polis rempuh saya
Joseph Sipalan
Jul 11, 11
3:44pm
Kongsi 1170
Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini mendakwa polis menggunakan trak merempuh motosikal yang diboncengnya ketika dalam perjalanan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 kelmarin.

NONEMelawat Dewan Undangan Negeri Selangor di Shah Alam dengan berkerusi roda, pemimpin yang selalu ceria itu kelihatan serius menceritakan kembali pengalamannya itu.

Mohamad (kiri) berkata, ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya.

Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis.

Dalam sidang media itu, Mohamad berkata, setelah terjatuh di jalan, beliau dan penunggang motosikal itu dibawa dengan Land Rover itu ke klinik di Jinjang sebelum kes itu dirujuk ke hospital.

5 ulasan:

  1. mungkin pasal mat sabun ni gemuk macam babi, badan dia boleh absorp hentakan. yelah, macam dia pernah eksiden dulu, cuma luka di bibir saja.

    apasal tak jaja sekali pemandu motosikal. nak juga dengar cerita versi dia. cercita sikit.

    BalasPadam
  2. tolong masukkan pas fitnah ustaz kazim, menatang pas nie, ustaz kazim pun ko kutuk, celaka yang menentang islam

    BalasPadam
  3. orang pas kutuk ustaz kazim, menatang gile pas, pendakwah pun ko kutuk, celake ko nie puak pas, takbir

    BalasPadam
  4. bukan kata trak polis...kena kapcai burok aku pun mampoih...x sempat nak sebut pisang..baru piiiiiiii dah mampoih..hahahaha..mcm ni punya manusia pon org pas pkr dok percaya..doniaa ! doniaa !!

    BalasPadam
  5. Dosa dan noda sudah tidak ada erti demi mengejar pangkat, darjat mahupun kedudukan. Insaflah sebelum Malaikat Maut menjemput mu?

    BalasPadam