Rabu, 13 Mac 2013

Ini pula nikmat yang diperolehi oleh Guru.

skim lama pun dah lumayan
Cuba bandingkan dengan negara-negara jiran yang lain.  Inilah dia hasil daripada kerajaan zalim, kerajaan menipu rakyat yang dikatakan oleh Pas.
TERIMA KASIH PM
Dahulu pemimpin Umno adalah dari kalangan guru. Sebelum kemasukan Anwar ke dalam Umno, kita dapati ramai guru menjadi orang kuat dalam Umno. Ramai yang menjadi wakil rakyat.

Selepas Anwar masuk, sedikit demi sedikit golongan guru diketepikan oleh Anwar. Beliau mula meletakkan golongan intelektual yang ditunjukkan oleh beliau untuk mentadbir Umno.

Anwar juga membentuk kroni-kroninya yang telah menjadi usahawan koperat yang berjaya untuk menguasai Umno.

Tun Ghafar adalah golongan kepimpinan guru yang ditendang dengan kejam oleh Anwar dalam tahun 1993. Kini setelah menjadi ketua umum pembangkang, Anwar berjanji untuk membela nasib guru pula, PIIIRAAHH!!!

Dahulu kau kencing guru, kau hina guru, guru umpama duit tembaga yang tidak berguna buat Anwar. Walaupun beliau pernah menjadi Menteri Pelajaran tetapi berapa buah sekolah yang beliau bangunkan?

Anwar hanya menjanjikan akan buat sekolah tetapi pada masa yang sama mahukan penduduk menyokong dan bekerja untuk beliau. angkat beliau menjadi TPM dan PM.

Menteri Pelajaran mana yang terpaksa melaksanakan janji Anwar munafik? Jawabnya ialah Allahyarham Dato Sulaiman Hj Daud yang memegang jawatan tersebut.  Banyak sekolah luar bandar di semenanjung, Sabah dan Sarawak yang dibangunkan oleh beliau.

Apa kerja Anwar? Hanya tahu membolot harta kekayaan negara, menggunakan staf BTN dan Jasa untuk mengayakan beliau dan kroni.

Tun Mahathir dihina dalam PAU kononnya mengamalkan kronisme tetapi Anwar pula  menjadi muka babi setelah Tun Mahathir mengarahkan satu pameran nama syarikat dan lembaga pengarah diadakan keesokan harinya di PAU PWTC 1996.

ANWAR SEMEMANGNYA AHLI POLITIK LICIK. BELIAU YANG DIPECAT OLEH UMNO AKHIRNYA BERJAYA MENYATUKAN PAS DAN DAP DI BAWAH TELUNJUK BELIAU.

PAS HILANG ARAH, HILANG PEDOMAN SETELAH ANWAR MEROSAKKAN PAS MELALUI KAMARUDDIN JAAFAR.