Selasa, 2 Disember 2008

Kelentong Anwar di Majlis Penutup Kongres PKR.

Kelentong Anwar ( Al- Jub) mengenai kuasa raja-raja. Kalau di halusi konsep Rukun negara, dialah yang membelakangkan semua 5 prinsip rukun negara.

Hari ini dia pandai memusing cakap soal raja melayu. jelas dia ingin menggunakan institusi raja untuk membolehkan dia di lantik menjadi PM.

Teringin untuk merampas kerusi Pas di P 36. Tamak haloba jelas terpancar di mindanya.

Teringin memerintah Sabah dan Sarawak pula. Kononnya 40 tahun merdeka tetapi dipinggirkan. Ingin menutup cerita peruntukan berbilion ringgit yang dikhaskan untuk memajukan Borneo. Sabah dan Sarawak hari ini jelas membangun dengan drastik setelah merdeka melalui Malaysia.

Anwar kata sekarang kita mereka tetapi UMNO merompak hak pribumi. Siapa yang rompak siapa penyamun. Anwar lah bapa penyamun dan perompak harta rakyat. Duit Freemason bagi untuk musnahkan politik Malaysia, tetapi duit tersebut tak sampai ke bawah, dia dan kunco-konconya sapu bersih.

Lawan tetap lawan. itulah bahasa orang kecewa. Tiba-tiba ingin membela kaum pribumi di Sabah dan Sarawak. Sewaktu beliau berkuasa dalam UMNO apa yang dia lakukan untuk memajukan Sabah dan Sarawak. Tak ada apa pun.

Cina, Melayu, Dayak , Melanau tak memerlukan khidmat PKR. Besar hajat penyangak ini untuk merubah peta politik Borneo dengan harapan membantu dia ke Putrajaya. Perompak yang ingin merompak Putrajaya. Muka tak malu. Bukan main. Dalam masa yang singkat untuk menawan Putrajaya.

Benci kepada rasuah? dialah bapa segala rasuah. Habis modal dah. bercakap tak sampai 10 minit,Pemimpin yang kehabisan modal.

Punah Pkr. Punah Anwar aljuburi al dajal.