Jumaat, 27 Februari 2009

TERUSKAN KERJA BIADAB DAN CELUPAR ANDA WAHAI KARPALA

Apa yang berlaku hari ini amat melucukan. Karpala bijak menjolok sarang tebuan. Tetapi tebuan tidak berjaya menyengatnya.

Dulu pernah juga di buat hal dalam dewan, sampai membaling perlembagaan negara. Pernah ditampar oleh seorang aktivis melayu dan menyebabkan melayu tersebut didenda. Akibat enggan membayar denda maka dia di penjarakan. Datuk Ujang Bagong satu-satu melayu yang membela Kiyai tersebut dengan membayar denda untuk membebaskannya dari penjara Kajang. Ini cerita lama, generasi lapisan baru tidak mengetahuinya.

Karpala ini memang perangai biadab, sebab itu kebiadapannya telah diwarisi oleh anaknya. Pepatah melayu ada menyatakan "bapa borek, anak rintek" "ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi"

Sikap biadap dan kurang ajar Karpala menyebabkan penduduk Singh di Malaysia hidup dalam kegelisahan. Hari ini orang Sigh sudah cuak dan tak berani nak berselisih bahu dengan orang Melayu. Takut kena penampar. Pada hal mereka tak salah. Yang salah dan patut kena pelempang ialah dua beranak tu.

Dari awal Karpal berjaya memanaskan suasana. Dia bantai Anwar tetapi PKR yang bacul diam dan tidak melenting. Karpal provok Pas dengan isu hudud Pas diam dan tak bising. Jelas memeberi kredit untuk Karpala mengusik Pemuda Umno pula. Dia ingat pemuda Umno akan diam sama seperti pemuda Pas dan Angkatan Muda Keadilan. Ternyata percubaan dia silap.

Pemuda Umno bukan bacul atau mencari gaduh atau sengaja menunjukkan sikap samseng seperti mana yang di sebut oleh YB Zulkifli Nordin dan ramai lagi oleh Bloggers pakatan. Segala-gala bermula dari mulut celupar Karpala.

Bermula dari hari ini Karpala akan susah nak tidur, mandi pun sukar, berak pun tak lawas, makan pun tak selera, begitu juga dengan anaknya. Selepas ini mereka berdua akan mengupah samseng hindu yang pakai subang sebelah untuk menjadi bodyguard 24 jam sehari. Rumah mereka juga perlu dikawal takut dilontar bom minyak. ( Upah hindu sebab Singh tak ada samseng)

Itu lah silap Karpala, sengaja cari penyakit. Bangsa Melayu yang bukan dari kelompok Melayu Sia-Sia berhak untuk mengutuk dan mencela beliau kerana niat mereka agar Perdana Menteri dipilih di dalam Parlimen dan bukan berdasarkan sistem sekarang.

Tindakan Karpala jelas ingin menjadikan Malaysia sebuah Republik sama seperti Indonesia dan Singapura. Sistem beraja secara halus terhapus.

Hari ini beliau dan anaknya berani berkata begitu kerana orang melayu sendiri terutama melayu pakatan rakyat sudah menyokong Karpala untuk menentang sistem pemerintahan beraja.

Sekarang jelas hanya Umno totok sahaja yang mempertahankan institusi raja, Pas dan Pkr sudah terpengaruh dengan isu MB Perak dan melayu totok PR awal-awal lagi bagaikan babi di cangkuk belakang dan diheret untuk digantung sebelum diberi kejutan elektrik supaya senang dibunuh.

Isu Karpala untuk menyaman Sultan Azlan hanyalah gimik politik beliau. Dia tidak akan melakukan sampai bila-bila pun. Cuma provokasi Karpal berjaya memanipulasikan pemikiran Pas totok supaya menyaman Sultan. Bijak hari ini 9 orang yang ditahan reman di Kuala Kangsar dan 4 orang bloggers PR yang ditangkap di Arena Square adalah orang Melayu, bukan dari darah daging Karpala.

Sampai bila Melayu nak diperbodohkan oleh Karpala???

Apa nak jadi jika melayu sendiri menjadi balaci dua ekor beruk tu???

Selepas ini akan muncul siri Fantasi Island versi kehidupan melayu dalam pemerintahan Dap. Tunggu akan terbit. Coming soon..