Khamis, 5 Mac 2009

Di petik dari Kerajaan Rakyat.com

Senarai berikut mungkin tidak lengkap, tetapi memadai untuk kita menilai - andainya Datuk Seri Najib menjadi Perdana Menteri Malaysia, maka sejarah akan terukir:

1. Perdana Menteri pertama yang diangkat menjadi wakil rakyat BUKAN kerana potensi peribadinya tetapi kerana mengenang jasa arwah bapanya.

2. Perdana Menteri pertama yang mempunyai sejarah “duda mengahwini janda”

3. Perdana Menteri pertama yang dikaitkan dengan konspirasi pembunuhan zalim warga Monggolia.

4. Perdana Menteri perdana yang tidak merasa malu atau rasa bersalah mengizinkan isterinya berlaku sumbang bersama pelakon lelaki Bollywood dihadapan orang ramai.

5. Perdana Menteri pertama yang dikaitkan dengan perbuatan rasuah bernilai ratusan juta ringgit.

6. Perdana Menteri pertama yang didakwa berlaku sumbang dengan seorang artis wanita tempatan di Port Dickson.

7. Perdana Menteri pertama yang melakukan penyembunyian wakil rakyat demi menjatuh sebuah kerajaan negeri pilihan RAKYAT.

8. Perdana Menteri pertama yang didakwa melakukan perhubungan sulit dengan wanita Monggolia yang kemudiannya mati dibunuh.

9. Perdana Menteri pertama yang diketahui umum terlalu menurut telunjuk isteri.

10. Perdana Menteri pertama yang telah diperakukan melalui ‘Akuan Bersumpah’ telah menggunakan khidmat bomoh Hindu untuk tujuan tertentu.

Sambungan kepada senarai di atas saya serahkan kepada RAKYAT Malaysia lainnya untuk meneruskan.

ULASAN;

Blog Kerajaan rakyat.com ni bukan blogg free. Sudah tentu tuan amputnya blog adalah DSAI. mesti dia punyalah. Duit dia lah. dia tak buat, dia upah orang saja..mangkok yang kelapak duit dari zionis ini pun buatlah blog ini, Satu hal lagi sudah tentu mereka adalah dari kumpulan ajaran sesat, kalau dari kaum sunnah wal jamaah, sudah tentu mereka tidak sanggup bersekutu dengan puak-puak dajjal , yakjud makjud ini..