Selasa, 21 April 2009

Blog Mimpi Senja masih menyalahkan Umno bab Eliz. Bangong betui

Tuesday, April 21, 2009
Separuh Bogel Ke Macam Ni?

Berita muka depan, walau pun bukan berita utama Harian Metro (kaum kerabat NST dan Berita Hairan lah ni) hari ni yang aku baru tengok sebentar tadi ... "Lagi gambar separuh bogel Eli tersebar"

Aku sekadar ingin bertanya editor akhbar tersebut, Fahamkah saudara maksud atau makna SEPARUH BOGEL ...??

Kenapa masih tak puas hati kah ? Adakah saudara telah melihat gambar tersebut? Jangan lah kerana untuk meningkat kan jualan akhbar, anda telah mengaibkan seseorang. Belum puas lagi kah dengan kisah Eli yang dah cukup panas baru-baru ini?

Saudara Abdullah Wahab (pengarang) sudah pasti lah Islam, dan aku pun Islam, walaupun Eli tu bukan Islam, tapi apakah dengan mengaibkan seseorang yang bukan Islam anda akan diberikan ganjaran pahala yang berlipat ganda? Atau di beri gaji yang lebih? Aku rasa tidak kan. Segala-galanya hanya kerana mainan politik taukey besar korang ... UMNO/BN.

Kalau kau belum melihat gambar Eli yang kononnya SEPARUH BOGEL tu, ni ha kau tengok gambar di atas. Apakakah gambar tersebut SEPARUH BOGEL seperti yang kau lapurkan?
"Ni gambar orang tidur pakai singlet dan berseluar/skirt panjang hitam tapi nampak ketiak dia lah abah ..." kata anak aku yang bermur 7 tahun.
Posted by Msenja at 1:59 PM
Labels: elizabeth wong, harian metro
1 comments:

bozzobattousai said...

klu nampak ketiak pon dah kira separuh bogel, yg nampak lurah atas bawah tuh apa plak?
April 21, 2009 3:13 PM

Post a Comment