Sabtu, 29 Ogos 2009

NIZAR PASBERG: PERSIDANGAN DI MARKET KHINZIR 2 SEPTEMBER OLEH PAKATAN ROSAK MINDA DI PERAK

Semua sedia maklum bahawa 3 September akan bersambung kes liwat alsodomy di mahkamah. Oleh itu alsodomi pun mencari satu helah untuk mengalihkan pandangan umum terhadap kesnya dan terpandang bahawa Perak sebulan dua ini tak ada isu. Nak buat hal di P.Pinang tak boleh sebab ada kes Kg Buah Pala dan baru saja PRK N11. Nak buat havoc di Kedah pun tak sesuai kerana kes Lunas. Selangor? lagi tak boleh. Isu TAKE BEER dan isu KUIL tengah hot.

Mahu atau tidak Perak paling sesuai kerana khalayak pun sudah jemu dengan isu yang dibawa oleh Nizar. Persidangan akan dijalankan juga. kalau tidak bawah pokok mereka akan panjat pokok macam Tarzan. atau paling senang ialah market babi di Ipoh. Mudah bagi Speaker Sivaji untuk meletakkan kepala babi dikepala dan kulit babi sebagai pakaian rasmi speaker sewel.

Harap ramailah jurufoto , wartawan dan hartawan yang akan hadir termasuk pemimpin Iseleee tulen dan alsodomi ke persidangan dewan pakatan rosak akhlak pada 2 September 2009 dan lokasi persidangan akan ditetapkan 1 jam sebelum persidangan.