Sabtu, 24 Oktober 2009

NIZAR KUDIK: NIZAR JAMALUDIN SUDAH HILANG AKAL

Sabtu lepas, Nizar telah menghadiri satu majlis perkahwinan di Bukit Gantang kawasan Changkat Jering. Seperti biasalah. jika ada kenduri macam-macam orang akan hadir. Rakan taulan, sahabat handai, sanak saudara, saudara mara, rakan sekerja, rakan persekolahan, sekarang ini rakan cyber dan macam -macam lah.

Hairan macam mana Si Bongkak Nizar Jamaludin bekas menteri besar yang dijatuhkan telah menggunakan kesempatan itu untuk memberi ceramah politik. Jemputan kenduri terkejut beruk dengan tindakan Nizar yang bodoh ini.

Ceramahnya penuh dengan cacian dan penghinaan kepada 2 individu, tak lain dan tak bukan musuh nombor satunya. iaitu DS Dr Zamry dan DS Najib kononya dua individu inilah yang membawa bala kepada negeri Perak. hua hua.....hey Nizar bodoh!!! Siapa yang membawa bala sebenarnya?

Ramai penyokong Pas atau pengundi Pas di kawasan Bukit Gantang dah meluat tengok muka hang. Nizar manusia durjana, penipu, bangsat dan pengkhianat bangsa. masih kah hang ingatkah ayat hang semasa berkempen di Pasir Panjang? Hang tipu mengundi Islam tetapi akhirnya hang juga yang menjadai balaci dan dajal kepada kapir.
"Undilah calon Islam, berdosa jika kita mengundi calon bukan Islam?"
Sudahlah Nizar, manusia jenis apa hang ini? Hang patut dilabelkan sebagai manusia penipu no satu di Perak. Tipu pengundi Pasir Panjang, Tipu pengundi Bukit Gantang, Derhaka kepada Sultan, menghina undang-undang negeri dan negara. Apa nak jadi hang ni.. Bila nak mampos. Anuar Ibrahim kata;
"kecik-kecik tak mau mampos, dah besaq menyusahkan orang"
TM agak lah kalau perangai Nizar tak mahu berubah, tak lama lagi kita boleh tengoklah dia di wad gila atau dipindahkan ke Tanjung Rambutan. Kepada rakan-rakan Nizar , elok lah nasihat dia , suruh dia pergi Mekah, duduk di sana sebulan dua kut-kut penyakit gila dia akan pulih.