Selasa, 29 Disember 2009

PAS BUAT KERJA DAJAL DI KOTA BARU


Jika dahulu Pas Kelantan dengan senang hati buat apa saja di Kota Bharu dan dengan mudah berjaya menutup mulut pengikutnya. Hari ini tidak lagi. Penghasilan blog-blog yang menentang kejahatan Pas dan membongkar segala sifat nafsu buas mereka menyebabkan Pas Kelantan tak senang duduk.

Hari ini RBF sekali lagi berjaya membongkarkan penyelewangan Pas di Kota Bharu. Apa lagi helah bela diri Pas. Sila nafikan segala tuduhan RBF atau kalau berani lagi cabar lah beliau di mahkamah . Kiita lihat siapa lebih jantan.

Satu lagi hal biul ialah Pak Nik nak ambil hati sokongan Dap Kapir Harbi nak pinda perlembagaan negeri untuk membolehkan kaum bukan melayu menjadi menteri besar. Apa ni Nik Oiii...Kalau statement ni dikeluarkan oleh Dr Zamry aku pikir berkodi-kodi orang Pas akan hentam Dr Zamry...Ini bila Nik Aziz cakap aku nak tengok berapa ramai pula orang Pas akan mengeluarkan ayat-ayat Quran menyokong kenyataan Nik Aziz

" Kelantan sedia meminda undang-undang tubuh kerajaan negeri untuk melantik orang kafir menjadi menteri besar dan nik ajis kata lagi, tidak ada masaalah orang kafir menjadi menteri besar asalkan akhlak dia baik dan dia mengamalkan ajaran islam"
Gila apa pak nik!!!!