Selasa, 12 Januari 2010

HERO HOMO MALAYA DAH TERJUN PARIT


Anwar kalah lagi, Isu kalimah Allah yang didokong oleh beliau sudah berakhir. Katholik dengan rendah diri telah membatalkan kalimah tersebut untuk warta mingguan mereka.

Isu gula naik harga gagal di manipulasikan oleh Anwar. Tak lama lagi akan berlaku kenaikan cas elektrik dan toll. Apakah Anwar akan melakukan demontrasi jalanan lagi?

Anwar hari ini telah buat satu lagi lawak bodoh di mahkamah syariah tentang isu kazaf. ingat dia yang ingin mendakwa Saiful tetapi mengheret beberapa orang kenamaan seperti Jamil Khir dalam isu liwat. Apa punya kes lah nak bawa Datuk Jamil dalam kes ini. Apa punya bodoh dan bangang di peliwat tegar ini.

Bila kes ini ditolak dengan kos maka Anwar akan menyalahkan mahkamah kerana tidak memihak kepadanya. Begitu juga dengan kes di mahkamah sivil. Anwar menghina mahkamah dan kerajaan kononnya sengaja melengah-lengahkan kes liwat Anwar- Saiful. Menghairankan ada puak-puak banghal membela dan menyokong kenyataannya. Siapa yang melengah-lengahkan kes kalau tidak Anwar sendiri.

Saiful dah tak tahan sabar untuk mendedahkan belang sebenar siapa Anwar di dalam mahkamah. Sudah setahun lebih kes ini ditangguh oleh Anwar dengan seribu alasan dan sebab.

Anwar meletakkan kesalahan kepada orang lain atas segala kesilapannya. Sudah lah, semua orang dah tahu siapa dia peliwat negara.