Sabtu, 16 Januari 2010

MANGSA RACUN ARSENIK DI INDIA DAN MALAYSIA

Satu ketika dahlu sewaktu mamat sekor ni duduk dalam Penjara Sg Buloh, isu racun arsenik dimainkan oleh pengikutnya diluar. Konon cerita mamat sekor ni sudah teruk, kulitnya rosak, kurus, sengsara dan menderita yang amat sangat. Suhakam pun bising. dunia barat pun bising. bersimpaty dan berempaty dengan mamat sekor ni.

Di tambah pula dengan sakit belakang yang memerlukan rawatan di luar negara. Dengan bantuan KJ, mamat ini berjaya dikeluarkan dan selepas berlakon sakit di German dia balik dan membawa bala kepada negara.

Hairan, setelah lama diracun dengan arsenik , mamat sekor ni masih sihat, masih mampu berckap dan hidup senang lenang. Kaki tak kudung , tangan tak reput, dan tak mati pucuk.

Hebat sungguh sandiwara mamat sekor ni. Habis satu Malays makcik makcik menangis kerana sedih dan kasihan akan diri mamat sekor ni yang menderita keracunan arsenik.

Konon cerita Tun Mahathir telah membeli racun arsenik yang paling kuat dan ditaburkan di lantai bilik di mana mamat ini dikurung. .

Tak habis-habis mamat ni mencari isu untuk mengangkatkan dirinya. Sayang seribu kali sayang ribuan manusia yang memuji dan menyokongnya hari ini sudah mula menyepi, menyepi kerana sudah tahu belang dan tembelang si mamat ini.

Pas mula hilang percaya kepadanya. hanya tinggal beberapa kerat sahaja dari Dap dan Pas yang masih mahu menggunakan popularitinya untuk menentang dan menumbangkan kerajaan yang ada.

Anwar semakin kesepian dan berseorangan. PKR semakin berpecah, semakin nipis dari sokongan Melayu, yang tinggal hanyalah budak-budak hingusan yang masih terkencing dalam seluar. budak-budak ARDA dari dunia barat seperti Miss tidur terkangkang dan Mr Gigit Polis.
dan sekor tu ....si gagap.



Mangsa arsenik di Malaysia

Tangan tak terjejas pun


sepatutnya tangan dia jadi begini

atau kaki kudung
atau tangan kudung