Isnin, 30 Ogos 2010

DAP hantar amoi dan amoo cantik untuk pikat hati Tok Guru Alim Ulama Pas

Hannah Yeoh
Isu Dap kencing Pas semakin menjadi-jadi. Setakat hari ini sudah banyak pendedahan mengenai Dap menghantar agentnya untuk terus menambat hati pengundi Melayu dari parti Pas.. Setelah amoi MP Serdang buat kecoh di Kajang, Amoo Hannah Yeoh bini Hindu pula menjadi agent  Dap untuk terus memikat alim ulama Pas di USJ Taipan.

Hannah Yeoh dan Suami
Sebelum berakhir Ramadhan ini tentu akan ramai amoi dan amoo Dap yang meneruskan misi mereka. Dap sungguh cerdik kerana tidak menghantar Apek tua seperti Karpal Sigh, Kit Siang. Seng Giaw dan ramai lagi muka-muka ala-komunis bintang 3.

Pas juga nampaknya sama naik seronok menyambut pelakon-pelakon hebat dan seksi untuk terus menyerikan majlis Pas. Mat Put pun mengeluarkan fatwa-fatwa untuk menghalalkan cara.

Tok tok guru Pas pun kenalah buka kitab untuk mencari nas-nas yang menyatakan bukan Islam boleh masuk masjid.
Teoh Ni Ching

Kapirlah Umar
Maka keluarlah hadith-hadith yang menyebut kisah-kisah Yahudi masuk masjid untuk berjumpa dengan Baginda Rasullulah.

Pas juga menuduh Umno dengki kerana Pas berjaya mendekati Dap, sedangkan Umno gagal melembutkan hati Dap [ PULAK DAH!! UMNO tak cembru dan tak dengki laa, Umno cuma mendedahkan kebodohan Pas yang kena kencing oleh Dap]

Dap mengumpan Pas dan khairiyah dengan sumbangan duit raya. [ Agaknya dari sumber HARAM atau HALAL?]

Haiwan Kacukan 'Dapas'
Kita berpuasa sudah berada pada hari -hari terakhir, teringin pula nak lihat Pas menjemput muka-muka ala -ala komunis bintang 3 pula hadir ke masjid dengan kopiah dan serban...boleh ker Mat Put?