Ahad, 2 Januari 2011

Isu panas babitkan menteri

Heboh seantero sesawang mengenai kes menteri merogol bibik. Blog dan facebookers Pas seolah-olah menang loteri 4D, bukan main syok balun menteri tersebut.

Dengan muka tak mahu mahukan Perdana Menteri memecat menteri tersebut. Pak Lah juga mendapat tempias dari laporan yang didedahkan oleh Wikileak tersebut.

TM tidak sikit pun heran dengan laporan tersebut kerana ianya lemah.

Kita semua maklum bahawa terdapat puak-puak yang anti Malaysia akan mudah terdorong untuk memburukkan negara kita. Jika benar dan berani pengadu hendaklah membawa kes ke muka pengadilan samada di Indonesia atau pun di Malaysia.

Kepada Pas pula, janganlah rasa terkejut dan heran sebab sebelum ini pun bekas Timbalan Perdana Menteri pernah dituduh oleh Pas dan Dap sebagai biseksual, melakukan seks dengan kaum sejenis dan juga perempuan. Terlalu banyak pendedahan dan tuduhan oleh pembangkang terhadap beliau.

Ganjilnya , apabila Umno membuang TPM tersebut dan tertuduh dijatuhkan hukuman, Pas dan Dap pula membela beliau dan hari ini peliwat tersebut ditatang dan dijulang seperti Tuhan.

Dialah anugerah Allah maha pencipta alam. Poorah cit. Memang Pas dan Dap bodoh tahap babi kerana menjilat ludah dan muntah sendiri.

Oleh itu fikirkanlah masak-masak pendirian puak Pakatan APCO ini yang jelas tidak berprinsip.

Berbalik kepada isu menteri tadi, kerajaan di bawah DS Najib tidak bodoh untuk bertindak. So jika satu gugur sepuluh sedia mengganti.

Hanya Pas dan Dap yang ketandusan pemimpin, yang tua nak mampus pun masih dipertahankan
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.