Khamis, 24 Februari 2011

Anwar Pembunuh?

Anwar ingin menjadi Perdana Menteri Malaysia 'by hook or by crook'. Anwar juga inginkan sebuah mahligai di atas bukit dan mempunyai terowong untuk menyelamatkan diri jika berlaku rusuhan atau rampasan kuasa.

Terowong akan meletop selepas beliau melarikan diri dengan menaiki pesawat di sebuah hangar rahsia.

Jurutera dan pekerja yang membina terowong dan hangar akan dibunuh seperti mana firaun membunuh dan memerangkap permaisuri dan orang suruhannya.

Beliau juga ingin mempunyai 12 gundik lelaki dan 12 gundik perempuan . Jika lelaki pilihannya ialah mempunyai rupa paras yang jambu dan tidak mempunyai bulu kaki dan bulu dada.

Dalam usaha menjadi firaun Anwar mestilah mempunyai sekeping hati yang amat kering. Wan Azizah yang disifatkan sebagai ikan sepat kering atau apek korea akan ditinggalkan mentah-mentah. Hanya ibu Afifa sahaja yang akan bersama beliau menaiki pesawat untuk melarikan diri.

Untuk berkuasa Anwar akan mengamalkan prinsip 'bunuh' terhadap sesiapa saja yang cuba menentang dan menghalangnya.

Sewaktu dalam usaha menongkah gelombang untuk menjadi Ketua Pemuda dan Timbalan Perdana Menteri beliau telah berjaya membunuh tokoh negara iaitu Tun Ghafar Baba. Anwar juga disebut oleh House PK sebagai perancang utama kematian Dato Yahaya. Pemilik Proton ketika itu.

Mungkin pembaca pernah mendengar atau membaca berita helikopter tentera yang membawa Naib Presiden Umno ketika itu Dato Seri Najib Razak pernah mendarat cemas disebuah lokasi di Kedah.  Ia juga boleh dikaitkan dengan usaha Anwar untuk membunuh Najib.

Paling ketara Anwar cuba membunuh Tun Mahathir dalam Pemilihan Agung Umno 1997 tetapi usaha tersebut terbantut kerana Tun Mahathir lebih bijak dan mula menghidu niat busuk beliau kerana surat keramat Ummi Hafilda yang mendedahkan kegiatan tidak bermoral Anwar.

Terkini timbul pula kehilangan saksi utama kes liwat dan dalam blog rakan-rakan yang lain telah mengaitkan usaha Anwar untuk menghapuskan saksi-saksi penting dalam kes liwat beliau.

Hhmm, hebat juga teori konspirasi yang disusun oleh Anwar. Harap Ummi Hafilda berhati-hatilah dengan semua magic dan vodoo yang mungkin digunakan oleh Anwar.  Sebelum ini pun ada kes ahli Perkasa yang hilang dan ditemui dalam keadaan kebingungan.

Unspinner pernah mendedahkan tentang kedatangan bomoh-bomoh hebat dari Indon semasa PRK Hulu Selangor. Ummi juga dalam ceramahnya di Batu Gajah menceritakan bahawa Anwar suka menggunakan ilmu sihir terhadap musuhnya.

Ini terbukti dalam perbicaraan kes liwat pemandunya Saudara Azizan. Lihat video ceramah Ummi di Batu Gajah yang telah mendedahkan siapa Anwar dari A- Z.