Sabtu, 26 Februari 2011

Calon Pas Merlimau Munafik tak tau untung.

Menetap di Komplek Guru Jasin Melaka
Hari ini TM nak cerita sikit tentang calon Pas di Merlimau yang munafik dan kufur nikmat Allah. Sebelum ini dia adalah bekas pelajar Institut Kemahiran Mara. Mara menubuhkan institut IKM adalah untuk jihad membasmi kemiskinan dan menunaikan tanggungjawab kerajaan terhadap rakyat. Jihad Umno adalah jihad yang dituntut dalam Al-Quran.

Umno berjaya membangunkan sebuah negara menurut syariat Islam, memakmurkan bumi ini dan rakyatnya. supaya rakyat tidak papa kedana.

Hasil usaha Umno melalui Dasar ekonomi baru tertubuhkan Mara dan si malaun Pas ini telah mendapat manfaatnya. Apa lagi dia nak kelentong dalam ceramah politiknya nanti.

Sudah tentu beliau akan mendendangkan lagu lama Pas iaitu kerajaan kerajaan menindas rakyat, menipu rakyat selama 50 tahun. Nak tanya sikit , rumah yang hang duduk tu sekarang ini pun adalah rumah yang dibina oleh kerajaan untuk kakitangan guru.

Bini Yuhaizad bernama Cikgu Shakila Mohamad
Alamat calon Pas Merlimau Yuhaizad Abdullah ialah No. C1 Komplek Perumahan Guru 77000 Jasin Melaka. 

Sudah tentu lah kes ini macam kes Normala di Tenang. tetapi terbalik sikitlah , isteri calon Pas ialah guru yang makan gaji dengan kerajaan.

[Sudah tentu selepas ini adalah malaun Pas akan komen, duit gaji guru adalah duit kerajaan , bukan duit Umno.]

5 ulasan:

  1. celaka.....
    anjing2 ni tak sedar diri...
    rumah pun kerajaan sediakan...
    oiiii..celaka.....pindah je lah dari kuaters tu...
    dituju khas untuk calon pas dan yang sewaktu denganya

    BalasPadam
  2. ahahahah nakal betul ulasan ini

    BalasPadam
  3. haha...cikgu ramai dh meluat dgn umno...
    aku tau sbb aku pun cikgu jugakk..

    BalasPadam
  4. Hang yg kata sorang. Hei cikgu ada ratus ribulah. Sah.. hang adalah guru yg menentang polisi kerajaan atau dengan kata lain guru penyegan.... dan makan gaji buta...HARAM!!!!!!

    BalasPadam
  5. Sperti anjing yg diberi makan akhirnya jari tuannya digit. Sorang ni shj cikgu sesat. Halau je dah lah anak bini kerajaan bagi makan Dan tempat tinggal, tak malu ke? Pegilah berambus mintak Nik Aziz bagi makan.

    BalasPadam