Jumaat, 25 Februari 2011

JIHAD PAS JIHAD SETAN

Pas kononnya mahu berjihad. Maka pada hari Menteri Besar Perak YAB Dato Seri Dr Zambry Abdul Kadir mengangkat sumpah di Istana Kuala Kangsar pada jam 3.00 petang 6 Februari 2009 ,  ribuan penyokong fanatik Pas telah mengadakan bantahan di Jalan masuk ke Bukit Chandan.

Pas menentang keputusan Sultan Perak melantik Dr Zamry, Pas menentang Sultan Perak kerana enggan membubarkan Dun Perak.

Setan Pas menghalang kereta Sultan
Walaupun kisah sedih mengenangkan kebodohan Pas ini akan dikenang sampai bila-bila. Semoga anak cucu kita tidak mencontohi kebodohan mereka ini.

7 ulasan:

  1. kenapa taiping mali tak guna otak yang diberi Allah untuk lihat cerita sebenar..atau otak dah jadi otak udang.kot...siapa yang merampas kerajaan yang di pilih rakyat dengan cara paling jijik..malu kita dengan perangai pemimpin melayu seperti itu.

    BalasPadam
  2. Gambar ini memang bertaraf bom bukan peluru lagi ni. Cadangan utk diperbanyakkan untuk PRK Merlimau, PRK Kerdau dan PRU13. Gila babi punya kelas... Macam pintomin pun ada.

    Mereka yakin mati sahidni kalau dilenyek kereta polis tu.

    BalasPadam
  3. comments:

    dlines berkata...

    kenapa taiping mali tak guna otak yang diberi Allah untuk lihat cerita sebenar..atau otak dah jadi otak udang.kot...siapa yang merampas kerajaan yang di pilih rakyat dengan cara paling jijik..malu kita dengan perangai pemimpin melayu seperti itu.

    En.dy. siapa yang rampas, umno tak rampas pun. 3 ahli dap dan 2pkr yang keluar dan hilang kepercayaan kepada nizar. oleh itu umnobn mempunyai kelebihan dalam dalam DUN kerana mempunyai kelebihan kerusi apabila 3 adun berpaling tadah.

    Apa nak bising-bising lagi.

    BalasPadam
  4. 30 ahli parlimen BN dikatakan nak melompat mulia di sisi pas, 3 adun pakatan lompat jijik bagi pas..pas yang sungguh bengap....

    BalasPadam
  5. Yg berada dlm pas pd hari ini ialah manusia munafik, syiah, keldai dan baghal semua. yg benar2 perjuangkan islam dan melayu sudah lama tarik diri drp parti ajaran sesat setan tu............. percayalah....... yg baring2 tu yg dpt upah yg otaknya dah beku. kan polis dah ada bukti.

    BalasPadam
  6. taksubpas Berkata26 Februari 2011 7:24 PTG

    Gua cayala lu Taipingmali hentam habis2 budak bodoh Dlines tu. Taksub/hardcore Pas hanya tahu dan percaya Haprak & nAjis, minda diaorang nee hanya tahu kerajaan zalim, menipu, mencaci, rasuah, perguna ayat2 sekerat agama, munafik dan semua yg hina2 adalah budaya juak2 Pas. Apa Nizar & Anwar cakap menipu diaorang percaya abih. Nizar jelas mengatakan bahawa negara islam dan hukum Islam langsung tidak ada dalam transkrip dan dalam perlembagaan parti Pas. Nizar berkata sedemikian dalam sidang Dun pada penggal 12 sewaktu regim DAP memerintah. So Dlines mana ada Islam dalam Pas aku rasa isle nAjis ada laaa.

    BalasPadam
  7. takbirr....
    pas 4 all..
    kta akn trus b'jihad m'lwan p'nipuan umno..

    BalasPadam