Isnin, 21 Mac 2011

99 % dia lah orang nya.



Hentikan Segera Politik Kotor Dan Lucah
post info
By Anwar Ibrahim
Categories: Analisis, Anwar, Demokrasi, Isu Semasa, KeADILan, Malaysia, Media, Pakatan Rakyat, Parlimen, Pilihanraya, Politik and Umno
0 Comments

Saya mengecam konspirasi terbaru untuk memfitnah dan mengaibkan saya serta keluarga. Visual yang ditayangkan tengahari tadi di Carcossa merupakan satu rekayasa jahat musuh politik yang berhasrat untuk membantutkan kemaraan Pakatan Rakyat.

Kita beri amaran kepada musuh politik Pakatan Rakyat agar hentikan segera politik kotor dan lucah ini. Jangan heret rakyat dan negara ini terjebak ke dalam politik kotor kamu.

Tayangan tengahari tadi kelihatannya dirancang dengan penuh teliti.Rancangan untuk mengadakan tayangan ini juga hanya didedahkan kepada ketua-ketua editor media arus perdana terlebih dahulu. Saya difahamkan acara tadi juga membabitkan ahli pasukan Special Branch (SB).

Boroi
Fitnah terbaru ini muncul pada ketika pendakwaan fitnah II pasti berkecai dan hampir pasti tewas. Kerana terdesak musuh politik saya terpaksa mereka fitnah baru demi memburukkan serta menjejaskan reputasi saya. Ini juga bertujuan untuk mengalih perhatian rakyat dari isu nasional serta pilihanraya negeri Sarawak. Musuh politik Pakatan Rakyat terdesak untuk lari dari membahaskan rasuah dan kepincangan pentadbiran Taib Mahmud. Maka tidak hairan lah sekiranya sekali lagi musuh politik bertindak menurut warisan politik usang yang jelik.

ANWAR IBRAHIM
KETUA UMUM KEADILAN
KETUA PEMBANGKANG DEWAN RAKYAT MALAYSIA

7 ulasan:

  1. dia dh tengok dlu video tu kot mcm tau2 jer

    BalasPadam
  2. I am unimpressed with Anwar's denial. He seemed to know well about the person's stomach which he described being much bigger to his inspite of the fact that he has not watched the video. It is simply a significant contradiction.

    BalasPadam
  3. Pada aku senang je..Anwar Ibrahim sedang bersilat..tu je..

    BalasPadam
  4. Aku pegang ayat ni.. Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya)- sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.(al-Hujurat:6).

    BalasPadam
  5. 21 Mac 2011 10:15 PM

    Kena batang hidung hangpa pandai keluarkan ayat ini, masa balun orang tak buka ayat ini!

    BalasPadam
  6. Sudah terang lagi bersuluh!! Yang benar akan jelaslah nanti. Yang bersalah akan takut pada bayang bayangnya!!!!

    BalasPadam
  7. pencipta video umpama abu lahab zaman ini

    BalasPadam