Jumaat, 4 Mac 2011

Harakah ' haram jadah'

Haram jadah atau haram zada atau bastard wajar dilemparkan kepada Harakah. Terlalu banyak kerja-kerja haram yang menfitnah orang telah dilakukan oleh Harakah.

Ini kerana isu Ummi Hafilda yang diputar belitkan oleh Pas kononnya tentera upahan Umno, dan sebagainya tuduhan lain.



Pas lupa pada permulaan isu liwat Anwar, Mat Sabu lah yang mengadap Ummi untuk mendapatkan maklumat tentang kegiatan Anwar sehinggakan Mat Sabu menggelar YB Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai  "Anwar Al-juburi walliwati" dalam ceramah politiknya pada tahun 1997 dan 1998 sebelum Anwar dipecat.

Sepatutnya Harakah juga perlu mengkritik Mat Sabu kerana menuduh sedemikian rupa terhadap Anwar. Pas dan Harakah hanya mencari keuntungan politik tanpa bercakap benar. Jika hari ini Anwar bersama Pas, Anwar dijulang dan disanjung. Sebelum ini Anwar adalah bapak segala bapak.

Semalam Anwar sekali lagi dimalukan dengan balingan  cenonggeng dan dihamun diejek peliwat! oleh penduduk Felda Rumpun. Apa dia ingat senang-senang nak menghasut penduduk? Kepada tuan rumah dan penghuni Felda yang menyokong Pas dan Pkr elok lah serah balik tanah dan segala-galanya dan merambus  dari tanah rancangan tersebut kerana kamu sudah jatuh kapir.